parti (3.bölüm)

65 3 2
                                    

Bu gün cumartesi günü  bu yüzden saat 9.00 da kalktım.Sercan kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu.

Tuvalette rutin işlerimi hallettim ve Sercan'ın yanına gittim çok mutlu görünüyodu onu mutlu görünce bende mutlu oldum ve kahvaltiya başladik kahvalti sessiz geçmişti.
"Akşam bir planın var mi?"
"Yok.Neden ki?"
"Bizim Elif in doğum günü partisi var.Benimle gelirmisin?"
"Hmm,sen Senem ile gitmeyecekmisin?"
"O gelmeyecek.
"Olur o zaman."
"Akşam 8 de hazır ol."
"Tamam."

Yemeğimi bitirdim ve bu hafta tanıştığım arkadaşım Sude yi aradım.
"Alo.canim nasılsın. "
"Iyiyim canim sen."
"Bende. Bu gün alışverişe gitmek istermisin."
"Olur.yarim saate sizin orada olurum."
"Tamam."

Hemen üstüme mavi,beyaz yazılı t-short ve mavi short giydim.Telefonumun kabinin arkasina biraz para sıkıştırdim ve Sercan a haber vermeye odasına gittim . kapıyı  çaldım  ve 'gel'sesini duyunca içeri  girdim.

"Ben Sude ile alışverişe gidiyorum"
"Tamam ama çok güzel olma olay çıkmasın."
"Tamam."

Sude ile buluşup vialand a gittik. En az 9 tane magaza gezdik umudum kaybetmişken tam tarzım olan beyaz yarım t-short ve pembe bir etek gördüm ve aldım.saat 6 olmuş Sude den ayrılıp eve gittim Sercan evde değildi Cem ile birlikte olduğunu düşünüp odama  gittim ve saçımı maşalamaya başladim bittiğinde saat 7.30 olmuştu.

Siyah eyeliner pembe far ve pembe ruj sürdüm. Üstümü de giydim artık hazırdım. Oturma odasına geçtim ve Sercan a mesaj attim.
Gönderilen :Sercan
-Ben hazırım.
Gönderen : Sercan
-Geldim kapıya gel.
Hemen dışarıya çıktım beni  bekliyordu.

Beni baştan aşağı süzdü.

"Sana çok güzel olma demiştim."
"Saol."

Arabaya bindik bana yedek anahtari uzattı alıp çantama koydum.Kısa süre sonra bar a vardık.Elif ile görüştükten sonra Sercan ile birlikte masaya gittik.
"Kokteyl?"
"Olur."
"Hemen geliyorum."
"Tamam. "

Sercan kokteyl almaya gitti ve en kısa zamanda geri geldiv ve elindeki kokteyl i bana uzattı.Aldim ve kafama diktim.

Ickiye alışık olduğum için sarhoş olmadim.Sercan ile dans etmeye başladik müzik çalarken kulağına:
"Seni seviyorum " dedim bunu fısıldayarak söylemiştim.

Cevap vermedi ve beni çekiştirerek dışarı çıkardı.

"Gerçekten mi ?"
"Tabiki."
"Ben seni seviyordum ama senin beni sevmedigini düşünüp Senem i seviyormuş gibi davrandım.Senem aslında benim sevgilim değil."
"G-gerçekten mi."
"Evet."
"Seni cook seviyorum. "
"Bende Seni cok seviyorum."

El ele tutuştuk ve içeri girdik.

Hala inanmıyorum Sercan ve ben artık sevgiliydik. Kaç senelik arkadaşım ile sevgiliydim. Onu ilk gördüğümde  beni asla sevmeyeceğini düşünmüştüm ama arkadaş olduk şimdi de sevgili olduk.

Bar da biraz daha süre geçirdikten sonra eve geldik. Biraz konuştuktan sonra yatmaya karar verdik. Üstümü değiştirip yatağima girdim ve biraz Sercan i düşündüm. Ardından uykuya daldim. Rüyamda onu görmeyi dileyerek.

--------------------------------------------------------
Canlarim vakit buldukça  yazmaya çalışıyorum ama emeğim ve harcadığım süre boşa gidiyor. Daha çok yorum ve daha çok oy bekliyorum.
Herzaman arkamda olduğu için kuzenim e teşekkür ediyorum
berkesmrc
Media Ece nin elbisesi

Sarıl BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin