part 13❤

390 18 0
                                    


نبدأ...

محمد دخل المكان الى هيقابل فيه شدوى..وشويه وحياة دخلت ورااه المكان كان فاضى ومش فيه اى حد..قربت من المكان الى قاعدين فيه ولقت محمد ماسك اديها وبيضحكوا"سافل اوى محمد😂"

حياة خلاص مش قادرة تمسك نفسهاوانهارت من البكاا..

محمد بتمثيل:حياة..مالك..

حياة بدموع:طلقنى..

شادوى بصت لمحمد وراحت عند حياة وبتحضنها..حياة زقتها وزعقت:ابعدى عنى ومتقربيش منى..وقولتلك طلقنى..

محمد:مش هطلقك!؟

حياة:لى انا عملتلك اى..دانا..انا..بحبك بحبك اوى دا انا حبيتك من كل قلبى عشقتك لى كسرتنى لى..

"وبتلف وهتمشى لقت صورها ماليه االمكان ومكتوب عليها اخيرا قولتيهاا😍ولقت الناحيه التانيه لقت صورة تانيه مكتوب عليها نسيتى عيد ميلادك يا مجنونه😅وصورة تالته مكتوب عليها بحبك يا بامبى❤
وبعدين لقت اهلها كلهم بيسقفوا ليهم فرحانين جدا..وقالوا كلهم مرة وكده كل سنه وانتوا مع بعض.
حياة بتلف تشوف محمد ملقتهوش..ولقت حد بيحط ايده على كتفها...لفت لقت محمد ماسك تورته ومرسوم عليها صورتهم مع بعض..

وقالها وهو بيضحك:بحبك يابامبى❤

حياة بصدمه وفرح وكل حاجه:وانا كمان..

طلع خااتم حلو اوى ولبسهولها وبعدين اخدها في حضنه و شالها ولف بيهااا🙈
(اسفين لكل السنااجل الى موجودين معانا وانا وحده منهم😂)

احتفلوا بعيد ميلادها..وفرحوا كلهم واتعرفوا على شادوى وكلهم حبوهاا معادا انور لانه ماكنش موجود معاهم اصلا...

حياة وهى بتبص لاحمد وشادوى ومحمد:قولولى بق انتوا راتبتوا ده ازاى..

احمد بضحك:لاء احنا ملناش دعوه..جوزك الى عمل كل ده انتى حرة انتى وهو..ويلا شادوى عشان اروحك..

حياة بضحك:ايوا اخلع بق..وبصت لمحمد:كلامنا لما نروح..

احمد مشى هو وشادوى وكانوا اتفقوا يروحوا يقابله عمها يوم الخميس..واهلهم كمان روحوا ومفضلش غير حياة ومحمد..

محمد:مش يلا احنا كمان نروح..عشان عايزك فى موضوع مهم..

حياة بضحك:يلا..
"رجعوا البيت وهما فرحانين..وطلعوا على غرفتهم"
___________________________________________
&فى الغرفه...

"حياة غيرت هدومها ومحمد كمان..وراحوا قعدوا فى البلكونه.."

حياة:هاا..احكيلى عملت دا كله ازااى..

محمد بضحك:هحكيلك...انا ياستى كنت جايبلك هديه وكنت محتار اديهالك ازاى..فأنا لما دخلت المكتب عندك ولقيتك بتهزرر انتى واحمد ادايقت و معرفش اى الى خلانى اقولك مش هتيجى معانا..خرجت من عندك وروحت عالمكتب وقعدت أفكر وبعدين..

احببتك فى صمت..🖤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن