3%

24 2 0
                                    

De dimineață...
Bianca pov:
~nici nu imi aduc aminte cum am reusit sa adorm atat de ușor aseara.Incerc sa ma ridic dar o mana ma ținea.Ma intorc pe cealaltă parte si il vad pe Harry care inca dormea.Acesta se trezi iar acum doi ochii verzi ma priveau.M am ridicat repede din pat iar acesta ma privea speriat.
Harry:Ce e?
Eu:Ce cauti in patul meu?!
Harry: Am adormit langa tine,ce e atat de rau?
~acesta se ridica din pat imi zambi apoi iesi din camera.Niciodata nu am fost atrasa de el,dar acum,parca ceva din mine se gândește la cat de perfect este si la cum ar vrea sa fie acum langa el.

Autor pov:
Bianca isi alunga acele ganduri despre Harry,isi facu rutina si pleca la scoala.Acolo se întâlni cu Niall.
Ea ii povesti ce s a mai întâmplat in vara, cum au aflat toti ca este sora lui Aiden si cum crede ca a prins niste sentimente pentru Harry.Niall o avertizează ca Harry nu este deloc cum crede ea si sigur nu s a schimbat,iar vorbele lui au pus-o pe ganduri pe Bianca.Dupa ore Bianca s a dus împreună cu Niall la o cafenea pentru a vorbi mai multe si pentru ca aceasta nu prea voia sa se întâlnească cu fratele ei.
Dupa doua ore in care cei doi au povestit si au râs încontinuu se duc acasă,iar pe Bianca o astepta cea mai frumoasă surpriză...

Him & IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum