5%

19 1 0
                                    

Niall:...l am cunoscut pe Harry acum 5 ani la o cursă.
Eu: Cursă?Ce fel de cursă?
Niall:Ai promis ca nu ma intrerupi
Eu:Daa...scuze
Niall:La o cursă cu mașini.El a câștigat cursa pe primul loc iar eu pe al doilea iar atunci am avut prima conversație cu el.In urmatorul an am tot participat la curse cu el si am inceput sa aud foarte multe lucruri legate de Harry.In urmatorii doi ani,Harry a avut probleme cu drogurile si băutura,avea o fata in fiecare noapte si ii placea foarte mult sa se laude cu asta pana cand nu am mai suportat si m am luat la bataie cu el.Dupa un an dupa ce numai auzisem nimic de el am auzit că sora lui a murit si el se apucase din nou de vechiurile obiceiuri.Si a făcut tatuaje,a inceput din nou cursele dar si niste afaceri cu niste oameni periculoși.Ti am zis sa nu spui la nimeni pentru ca următoarele lucruri pe care ti le voi spune le stiu doar eu.In acele afaceri cu acei oameni Harry a omorat cativa oameni,a violat fete si a jefuit multe case.De atunci a devenit rău si nu i a mai păsat de nimeni altcineva pana acum...
Eu:De ce până acum?
Niall:Pentru ca de atunci nu i a mai luat nimănui apărarea pana cand te a ajutat pe tine cand Molly s a luat de tine.Iar felul in care te privește este felul in care o privea pe sora lui pentru ca pe ea o iubea cel mai mult.Chiar nu stiu ce are de gând cu tine dar pana aflu nu vreau să vorbești cu el sau sa te întâlnești cu el.
Eu:Bine...
~dupa ce am ajuns acasă ma tot gandeam la ce spunea Niall si chiar nu imi vine sa cred ca Harry a fost in stare sa faca asa ceva.

Him & IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum