7%

15 1 0
                                    

Harry: Dezbracă-te!!
Eu:Ce?
~se apropia incet de mine si își da tricoul jos.Se aruncă peste mine și îmi ține mâinile deasupra capului si încearcă sa ma dezbrace dar eu ma zbat.Miroasea a alcool si ochii ii sclipeau.
Eu: Lasă mă!!!! Lasă maaa te rog nu vreau sa o fac!!Harryy!!!
Harry:Taci odata sau te fut mai tare decât voiam sa o fac
~Intr-un moment in care nu mă mai ținea atat de tare i am dat una in comoară și am fugit spre ușă dar el m a prins si a scos din blugi niște cătușe și mă leagă de pat.
Eu: Îmi pare rău ca te-am lovit dar lasă mă te roggg!!
Harry:Ma enervezi mai mult când ma rogi așa.Nu voiam sa fie așa,voiam sa fie frumos si să ieșim undeva si sa ne cunoaștem dar tu ai început sa fugi de mine si cât despre lovitură,pe tine o sa te doară mai tare decât pe mine.
~îmi dă pantalonii si sutienul jos si rămân doar în chiloți.Acesta isi dă pantalonii jos si continuă sa ma sarute si sa îmi facă urme mov pe gât continuând sa cobore in jos.Imi da si ultima piesa vestimentara jos la fel făcând si el.Intră în mine cu toata puterea si face miscari de du-te vino foarte adânci si rapide.Ma doare.Incep sa plang și țip dar lui nu ii păsa.Tot continua cu miscari din ce in ce mai rapide până simt ca un lichid cald iese din mine.Se ridica si imi desface cătușele dar continuă sa ma sarute.Ma simțeam groaznic știind ce tocmai s-a întâmplat.Dintr-o dată numai il mai simt pe Harry peste mine si deschid ochii.Era Niall.Cand l-am văzut mi-am pus pătura peste mine si m-am dat mai in spate.El l-a impins pe Harry afara,i-a aruncat hainele in fața si a inchis ușa.A venit usor la mine,m-a luat în brațe si mi-a spus ca totul o sa fie bine.

Him & IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum