𝐑𝐨𝐧 𝐖𝐞𝐚𝐬𝐥𝐞𝐲

13.5K 197 29
                                    

𝒏𝒆𝒘 𝒚𝒆𝒂𝒓

---𝐑𝐨𝐧 𝐖𝐞𝐚𝐬𝐥𝐞𝐲

Yeni yılın için gerekli malzemeleri alıyor,yanındaki Hermione ile  bir yandan sohbet ediyordun. Ron ve Harry, alışverişlerini erkenden bitirmiş ve yanınıza gelmişlerdi.
Elindeki poşetleri yere bıraktın, nefes almaya ihtiyacın vardı. Etraftaki koşuşturan insanlar, aceleyle alışverişlerini bitirmek için uğraşıyordular.

"Baksana Hermione, Malfoy ve biricik babası da alışverişe çıkmış."
Hermione gülerek sana katıldığını belli ederken, artık gitmeniz gerektiğini anlamıştınız. Ron, seninle konuşmak istediğinden trende ikiniz yalnız kalacaktınız.

Uzun zamandır ona duygular besliyordun. Harry arkadaşındı fakat Ron senin ilk aşkın sayılırdı. Düşüncelerinden kendini sıyırdın ve kendini dünyaya geri getirdin.
Nihayet trenin önüne geldiğinizde, size doğru gelen Ron ve Harry'i gördün. Ron her zamanki gibi seni gördüğünde, eli ayağına dolanmıştı.
Bir kaç saat sonra, trende Hermione ve Harry uyuyorken, Ron elini tuttu. Sana içten bir gülümseme verdiğinde, sende ona karşılık olarak utangaç bir gülümseme sundun.

Ron nefes aldı, "Konuşalım mı Y/N?"
Sen sırıttın,"Olur Ron,konuşalım."
Gülümseyerek birlikte koridora çıktınız. Ron'un heyecanı gözlerinden ve hareketlerinden hareketlerinden fazlasıyla belli oluyordu.

Gülümsedin. Bir kez daha ona ne kadar aşık olduğunu anladın. Konuşması için fırsat verdin. Ron yutkundu, bir elini uzattı ve elini tuttu.
"Bu anı bir kaç yıldır bekliyorum, Y/N. İnan bana. Bana bu kadar içten bakıyor olman bile sana daha çok vurulmamı sağlıyor. Ben seni çok seviyorum Y/N. Seni Hogwarts'ta tanıdığım ilk günden beri seni seviyorum."

Ron nefes alıp, bir kaç saniye bekledikten sonra tepkini ölçmek için yüzüne baktı. Gülümsüyordun. Hatta mutluluktan ağlayabilirdin bile.

"Bende seni seviyorum, Ron."
Ron da gülümsedi, rahat bir nefes aldı. Şimdi mutluydu, senin onu seviyor oluşun onun için dünyanın en güzel hediyesi bile olabilirdi.
"Ben fazla uzatmak istemiyorum. Benimle çıkar mısın Y/N?Her karanlık sonunda doğan Güneş'im, her gece beni aydınlatan Ay'ım olur musun Y/N? Benimle parlamak ister misin?"

Gözlerinden bir damla yaş aktı, onu o kadar çok seviyordun ki bu duygunun tarif edilemeyeceği çok netti.
İleriki hayatında, şu anda, sadece Ron Weasley ile olmak istiyordun. Ebediyen, sonsuza dek.

"Olurum Ron. Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum, Y/N."

"Sonunda, cidden. Merlin aşkına daha ne kadar bekleyecektiniz?"

Ginny, mutlulukla sizi izlerken ona sarıldın. Abisi ile olmana en çok o seviniyordu. Sen onun en yakın arkadaşıydın. Hermione ve Harry, uyandığında sizi el ele görünce şaşırmışlar fakat mutlu olmuşlardı.
Okula vardığınızda, herkes ortak salonda toplanmıştı. Fred ve George'un şakaları bile mutluluğunuzu bozamadı. Öyle ki sizinle dalga geçmek isteyen Draco'yu, Fred suratının ortasına kırmızı boyalı bir tezek bombası fırlatarak susturdu.
Mutlulukla günün bitişini izlemiştin. Yanında Ron vardı, birlikteydiniz ve seni bundan başka bir şey mutlu etmeyecekti.

---
son düzenleme: 21.5.2021

𝐡𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 ; 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin