Barty, terden ıslanmış saçlarını eliyle geriye doğru yapıştırarak yattığı yerden doğruldu. Bir süredir rüyalarında duyduğu bu sesin sahibi her zaman yaptığı gibi yine Barty' nin anlam veremediği sözler söylüyordu, Barty anlamadığı sözler üzerine düşünmesinin gereksiz olduğu kanısına varınca tekrardan kendini uykunun kollarına bıraktı. Çok geçmeden ses yine duyuldu.
"Niye benimle konuşmuyorsun ?"
Barty kendinden emin bir şekilde cevap verdi :
"Çünkü sen bir çeşit illüzyonsun."
"Hayır, ben gerçeğim. Her şeyden daha gerçek."
"Sen sadece bilinçaltımın bir oyunusun."
"Değilim."
"Kanıtla o zaman."
"Yedi gün Barty. Bana sadece yedi gün ver."
Regulus, Barty' nin sayıklamasına uyanmıştı. Sarı saçlı oğlanı kolundan dürterken konuşuyordu :
"Barty uyan. Barty. Bart. Bartemius Crouch Jr !"
Barty sıçrarcasına uyandı.
"Ne oldu Reg ?" Uykulu sesi kısık çıkmıştı.
"Sayıklıyordun. Yine."
"Benimle konuşmaya çalışıyor. Yine."
"Öylesine bir rüya olduğunu düşünmüyorsun değil mi ?"
"Düşünmüyorum ve bu beni korkutuyor."
Regulus' un bir şey dememesi üzerine Barty sırtını dönüp geri yattı. Ve o an beyninde o ses yankılandı :
"Benden korkmana gerek yok."
Barty duyduğu ses üzerine "Benimle uğraşmaktan başka işin yok mu ?" diye düşündü. Çok geçmeden cevap geldi :
"İyi geceler Barty. Seni bu geceliğine rahat bırakacağım."
Ertesi gün Noel tatili yüzünden Hogwarts' ın büyük çoğunluğu evine dönüyordu. Barty ve Regulus da bu çoğunluğun içindeydi.
"Yine onu mu düşünüyorsun Barty ?"
"Bana yedi gün içinde gerçek olduğunu kanıtlayacağını söyledi."
Hogwarts Ekspresi Peron 9¾' e geldiğinde öğrenciler ellerindeki bavullarıyla trenden iniyorlardı.
"Mutlu Noeller Barty. Haftaya görüşürüz."
Barty, Regulus' u duymamıştı bile. Gözlerini, karşıda ona bakan kızdan ayıramıyordu.
"Barty !" Regulus daha sonra Barty' nin gözlerini diktiği yere baktı.
"Reg, o da kim ?"
"Barty, orada kimse yok."
Merhabalar yine ben ehehehehehehehee açıkçası bu hikaye biraz elime patlayacakmış gibi geliyor ama gerçekten yazmak istediğim bir hikayeydi umarım hoşunuza gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙨𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙙𝙖𝙮𝙨 ➳ 𝙗𝙖𝙧𝙩𝙮 𝙘𝙧𝙤𝙪𝙘𝙝 𝙟𝙧
Fanfiction"Benimle uğraşmaktan başka işin yok mu?" "İyi geceler Barty. Bu gecelik seni rahat bırakacağım." • • "Yedi gün. Sadece yedi gün sonra her şey son bulacak. Senden kurtulacağım." "Kurtulmak isteyeceğinden bu kadar emin misin ?"