👑6👑

582 36 2
                                    

Fugi împreună cu Jungkook până la grajd va luati amândoi cate un cal si mergeți pe pajiște.

JK : Iti place ?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

JK : Iti place ?

Y/N : Daaaa ~ (spui tu fericita )

Jungkook zâmbește cand iti vede zâmbetul de pe buze .După ce ați călărit împreună v-ați oprit pe o pajiște pentru a privi apusul soarelui.

Y/N : De ce ai facut-o ?(spui tu si el își întoarce privirea serioasa spre tine )

JK : Mai exact ?

Y/N : Sărutul.

JK : Ca sa taci .

Y/N : Ca sa tac ?

JK : Da , nu ti se pare ca vorbesti cam mult cu regele ?

Y/N : Atunci am sa plec .(spui tu supărată , dupa urcand pe cal și plecând el facand la fel )

După ce ajungi la castel Jungkook te conduce la camera ta pentru ca tu sa nu te pierzi din nou ca dată trecuta.Dupa ce ajungi intri un camera inchizandu-i usa in fata lui Jungkook.

După o lună :

Trecuse o lună de când nu vorbeai cu Jungkook .Tu stăteai un camera pe pat întinsă din cauza plictiselei.

NJ : E gata cina !

Y/N : Ok ...

Namjoon te conduce in sala pentru a mânca cina , te așezi langa Jungkook ca de obicei.Incepeti sa mâncați nici unul ne scoțand vreo vorbă, erați tăcuți dar Jungkook sparge liniștea.

JK : Cât ai de gând să te comporți asa ?(tu doar taci si nu spui nimic )

Jungkook se enervează si da cu pumnul in masa , tu neavând nici o reactie pentru ca erai obișnuită deja cu asta .

JK : Te comporți asa pentru ca team sărutat ca sa taci? (Tipa el )

NJ : Sărut?

Y/N : Nu-i atrage atenție...(spui tu deja saturată de totă șcenă asta )

JK : Doreai sa te sărut din dragoste ?

La cele auzite te ridici de pe scaun o dată cu Namjoon din cauza șocului.

NJ : Ce ?!

Y/N : Ce ...

JK : Vrei dragoste ?(intreaba Jungkook disperat)

NJ : D-dra... (spune Namjoon confuz )

Y/N : Jungkook ...

The Kind and Princess Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum