Hogwarst Elçileri-6/Zümrüdüankacılar-2

248 19 42
                                    

Harry Potter: İyi geceler (20.30)

Harry Potter: Günaydın (04.30)

Ronald Weasley: Bu hayatta Harry gibi olun. Vazgeçmeyin. İyi dileklerinizi hep iletin (11.30)

Hermione Granger: Bu hayatta Ron gibi olmayın Harry gecelere kadar ders çalışıp ödevini bitirdi Ron başlamadı bile!

George Weasley: Annem bunu duyunca çok mutlu olacak.

Fred Weasley: Hemde çoook

Ronald Weasley: Anneme söylemezsiniz duymaz olur biter.

Hermione Granger: Ödevi annen için değil kendin için yapmalısın

George Weasley: Annemi bu mutlu haberden mahrum mu edelim Ron?

Fred Weasley: Evet genç Ronald ödevini sorumluluk sahibi biri olarak yapmanı tavsiye ediyorum. Onlar geleceğin için çok önemli!

Percy Weasley: Fred sen nasıl böyle konuşursun? Bu senlik sözler değil!

Ginny Weasley: İçler acısı bir durum Sevgili ağabeylerim.

Alicia Spinnet: Espiye çay peçetesi takıp Percy'nin önünde dans ettirdik, anlamadı

Ronald Weasley: Vay bu espriyi kim yapmışsa gerçekten çok komi- bir dakika.... Ben yapmıştım!

Draco Malfoy : Senin esprinde Ev Cinleri faln da vardı. Sanki?

Harry Potter: Sen bizi mi dinliyorsun?

Draco Malfoy: Yanımda bağırarak söylemiştin bu espriyi.

Ronald Weasley: O zaman... Of hayır senin olamayacağın bir yerde yaptık espriyi.

Hermione Granger: Bölüyorum ama Hani sormamı istiyorsunuz ya! Molly Weasley'i kısa bir süreliğine gruba alabilir MİYİM?

Cho Chang: Peki bunu neden yapacaksın? Hayır yapma.

Ronald Weasley: Cho bu söylediğin son sözler...

Cho Chang: Ne?

Harry Potter: Yazık haberi yok.

Cho Chang: Ne olduğunu söyler misiniz?

Ronald Weasley: Birazdan grup gerçek amacıyla kullanılacak. Tehlikeli bir durum olacak ve sende yardım isteyeceksin.

Luna Lovegood: Ne gibi bir şey olucak?

Harry Potter: Ejderha gibi, savaş gibi, Avada gibi, ölüm gibi, dövüş gibi, ateş gibi...

Luna Lovegood: Ne olacak?

Ronald Weasley: Hermione sinirlendi ve şuan Cho'yu arıyor... Benden sana tavsiye Cho iyi saklan.

Cho Chang: Bana bir şey yapamaz.

Ginny Weasley: Hermione dün sağlam bir kaç uğursuzluk büyüsü denedi ve başardı. Umarım senin üstünde de dener

Cho Chang: Geleceği varsa göreceği var.

Hermione Granger: Öyle miii? Eğer gelirsem göreceğim tek şey benden korkarak kaçışın olur Cho Chang

Cho Chang: Sen öyle bir kız değilsin.

Hermione Granger: Madalyon iki yüzlüdür.

Ronald Weasley: D-dostum bu sert olur yapma...

Hermione Granger: Ve sen Ronald ben sana daha farklı bir ceza vereceğim.

Neville Longbottom: Baş sağlığı dileklerimi ailelerinize ileteceğim. Ninem cenazeye gelmeme izin vermeyebilir...

Zümrüdüankacılar

Hermione Granger: Merhaba Mrs. Weasley Ronald Weasley yaklaşık 4 dersin ödevini yapmadı. Bilgilendirmek istedim.

Molly Weasley: Öyle mi? Ronald Weasley!

Fred Weasley: Tabii ki doğru.

Molly Weasley: Babanız saatlerce sizin için çalışıyor karşılığını neden vermiyorsun? Ronald iyi bir çocuk ol senden en az 2 Olağanüstü SBD bekliyorum. Ronald bunu yap. Baban için yap.

Arthur Weasley: Beni niye olaya katıyorsun Molly?

Molly Weasley: ÇÜNKÜ BABASISIN!

Arthur Weasley: Oh! Evet!

Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore: Acaba Weasley ler içim ayrı bir grup açsanız?

Molly Weasley: İşte bu Percy'nin hiç hoşuna gitmez.

Fred Weasley: Hoşuna gitmez mi??

George Weasley: Biz hallederiz grup işini.

Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore: O zaman Asıl konuya dikkat çekmek istiyorum. Koruma grubuna girmek isteyen var mı? Görevini adam akıllı yapacak.

Alastor Moody: Biz görevimizi yapıyoruz.

Remus John Lupin: Sanma Nymphadora görevini yapmadığı için hiç biri yapmıyor.

Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore: Buna sevindim :)

Nymphadora Tonks: Ah hayır ben şuan Hogsmeade'yim. Görevimi ciddiye alıyorum.

Kingsley Shacklebolt: Görevini ciddiye al! Alıyormuş gibi yapma.

Alastor Moody: Tam tersi Kingsley. Görevini ciddiye almıyormuş gibi davranma!

Harry Potter: Korunmaya ihtiyacım yok.

Kingsley Shacklebolt: Pf

Sirius Black: Ah Harry! Bilmediğin şeyler var.

Harry Potter: O zaman söyleyin. BU GİZLİ SAKLI ŞEYLERİ SEVMİYORUM AÇIK AÇIK SÖYLEYİN NEDEN Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore HOGWARST AYKEN BİLE TEHLİKEDEYİM.

Alastor Moody: Sanki keyfimizden söyle miyoruz?

Harry Potter: O zaman neden söyle miyorsunuz?

Gizli kişi Harry Potter'ı gruptan çıkarttı.

Harry Potter WhatsApp Trash TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin