✨8✨

451 45 2
                                    

Hangulatvarázsló:
OneRepublic - White Christmas
Jó olvasást!🎄

Louis helyet foglalt a kanapén amíg Harry elkészítette neki a teát. Csak nézte és nézte a házat. Mint egy karácsonyi csoda - gondolta.

Harry közben letette elé a kis dohányzóasztalra a gőzőlgő bögrét. Lou elmormolt egy köszönömöt majd belekortyolt.

- Látom eléggé szereted a karácsonyt- törte meg a csendet Louis hangja. Már kezdte kellemetlenül érezni magát hogy némaságban ültek.

- Ooo igen eléggé- válaszolt a göndör, aki kicsit zavarban volt a másik előtt bár azt nem tudta miért.- idén egy kucsit későn jutott rá időm, ezért nem úgy néz ki a ház, mint szokott.

- Hát nem tudom milyen szokott lenni de így is olyan mint valami karácsonyi csoda lenne.- tette hozzá őszíntén.

Harry elre csak elmosolyodott.
Ezután társalogtak egy kicsit de csak felszínes témákat érintettek. Louis nem hozta fel a történteket és Harry sem akart rákérdezni.

- Ha nem gond én befejezem addig a süteményt.- és elindult a konyhai felére a helységnek.

- Igazából szívesen segítenék.- maga sem értette miért ajánlotta fel. Nem szokott ilyen közvetlen lenni az emberekkel, de Harryvel valamiért máshogy viselkedett.

A göndör meglepődött, de aztán gyorsan reagált, matatni kezdett a fiókban majd végül egy kötényt nyomott a másik kezébe.

A fiú felvette de a bekötésével meggyűlt a baja így abban- amit nem is annyira sajnált- Harry segített neki.

Aztán neki áltak a munkának együtt szagatták a hóembereket, karácsonyfákat és anyalkákat.
Louis egy véletlen mosdulattal összelisztezte Harryt, mire az visszavágásként lisztet szort a másikra. Ez így ment ide-oda mígnem mindeketten csupa fehérek voltak.
Egymásra néztek majd mindketten nevetésben törtek ki.

- Szépek vagyunk mondhatom.- mondta a göndör két kacaj között.

Eközben a kékszeműt teljesen elbűvölte a másik mosolya, a gödröcskéi.
Régóta most először érezte azt hogy egészen boldog.

Karácsonyi Ajándék (Larry Stylinson ff)✔Where stories live. Discover now