✨3✨

500 44 0
                                    

Hangulat varázsló:
Liam Payne - All I Want (For Christmas)
Jó olvasást!🎄

Harry először megtántorodott de aztán gyorsan kapcsolt. A táskáival nem is törödve rohant oda az idegenhez, akit nagy sietségében sikerült fellöknie.

- Uram, jól van? Nagyon sajnálom nem figyeltem oda. Hadd segítsek felkelni.

Ekkor a földön ülő felnézett  és egy gyönyörű zöld szempárral találta magát szemben. A haragja az illető iránt egyből elpárolgott és valami más vette át a helyét. Egy hosszú, barna, göndör hajú fiatal férfi nyújtotta felé a kezét, akin egy hosszú kockás téli kabát volt és egy bugyuta bojtos sapka. De valahogy Louis ezt csak nagyon aranyosnak találta.

Majd gyorsan ráeszmélt hogy azóta se válaszolt az illetőnek hanem csak banbán bámulta, ezért gyorsan megköszörülte a torkát és elfogadta a felé nyújtott kezet.

Harry óvatosan felsegítette a férfit a földről. Louis apró kezei elvesztek a lapátjaiban. Amikor felállt Louis megállapította hogy vagy egy fejjel alacsonyabb a göndör idegénnel majd elmormolt egy köszönömöt.

- Tényleg nagyon szégyenlem magam. Jobban kéne vigyáznom. Öszze-vissza rohangálok és nem figyelek oda. Jellemző rám. - kezdett hadarni Harry.

- Nincs semmi gond mindenkivel megesik.- Louis is meglepődött a kedves válaszán. Alapból beszólt volna valamit és elrobogott volna, ha valaki fellöki de valahogy most nem érezte helyénvalónak ezt.

Harry elmosolyodott a kedves válaszra. A gyögyörű kék szemek már rögtön feltüntek neki a másikon még amikor a földön ült és az a barna haj ami minden fele állt és olyan puhának tűnt, hogy Harry bele akart túrni. Elbűvölte a másik.

Aztán rádöbbent hogy ő egy pláza közepén áll éppen, a szatyrai a földön hevernek és még ezernyi dolga van.

- Nekem most rohannom kell de tényleg még egyszer bocsánat. És kellemes karácsonyt!- aztán felkapta a cuccait a földről és elsietett.

Karácsonyi Ajándék (Larry Stylinson ff)✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant