✨9✨

421 45 0
                                    

Hangulatvarázsló:
Ed Sheeran & Anne-Marie - Fairytale Of New York
Jó olvasást!🎄


Órákkal később lettek csak készen a sütéssel. Ezután -bár előszőr ellenkezett-, de Louis ebédre is maradt. Harry főzőtudománya is lenyűgözte. Isteni volt az az étel amit csinált.

Ezalatt a pár óra alatt sokat beszélgettek. Nagyon sok minden szóba jött: Harry családja és hogy mit tanul az egyetemen, a munkája a pékségben, a gyerekkori hörcsöge és még az is, hogy kitől tanult meg úszni.
Louisról is mindig kérdezett, de feltűnt neki, hogy nem szívesen beszél se a családjáról se magáról, ezért egy idő után feladta a dolgot.

Louis nagyon élvezte ezt az időt amit a göndörrel töltött. Olyan érzéseket tapasztalt meg mellette, amit már régen vagy talán még sohasem. Jobban bízott benne, mint eddig bármelyik más barátjában, még így is, hogy csak most ismerte meg. De nem volt képes neki megnyílni. Nem akarta az elcseszett életével fárasztani.

- Most már tényleg mennem kell. Köszönöm szépen az ebédet - majd a zsebébe nyúlt mert elfelejtette azt amiért eredetileg jött - és tessék.- adta át az elhagyott tárgyat.

Ahogy Harry átvette a pénztárcáját egy pillanatra összeért a keze a másikéval. Olyan volt mintha egy szikra pattant volna. Legálabbis ő így érezte.
Csomagolt a másiknak a süteményből amit együtt sütöttek és ezután kikisérte.

- Örülök hogy megismerhettelek. Boldog karácsonyt Louis!- mondta miközben átnyújtotta a dobozt amiben a mézeskalácsok voltak.

- Neked is Harry!

Ezután csak álltak. Nem tudták mi lenne a helyes elköszönési mód. Végül Louis volt az, aki egy gyors baráti ölelésbe vonta Harryt, majd megfordult és elsietett.

Harry az ajtóban állt és mosolygott, miközben orrában még mindig Louis illatát érezte.

Karácsonyi Ajándék (Larry Stylinson ff)✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora