MERHABA HARİBOLARIM ŞUAN BU BENİM İLK YAZIŞIM ŞUAN OKUYUCUMUZ YOK AMA İNŞALAH OKUYUCULARIMIZ OLUR .BU ARADA YAZIM YADA NOKTALAMA İŞARETİ OLABİİR HABERİNİZ OLSUN.
"KIZIM TUĞÇE KALK HADİ." annem yumruk yapmış elleriyle bana vururken ben yalnızca bağırmakla yetindim.
"AHHH ANNE VURMA YYA ANNE GÖTÜM GİTTİ .BÜYÜK KAYIP VERİYORUM." Başkalarının annesi kızlarını öperek uyandırır benim annem döverek uyandırıyor. Neydi benim suçum yaaa .Bide şimdi dersahaneye gidicemm. Of anam of!
Hızlıca yüzümü yıkadım . Turuncu şortumu üstümede üzerinde beyaz renkte cool yazan tişörtümü giyip aynanın karşısına geçtim . Olum lan bune saçım süpürge gibi olmuş.
Saçımı düzleştirdikten sonra turuncu ayakabılarını giyip dışarı çıktım. OHH be biraz rahat ettim. Karşıdan bir çocuk yanıma gülümseyerek geliyodu .AAAA CENK bu . "SELAM NEREYE GİDİYORSUN." Cenk'in sorusuna karşılık:
"DERSAHANEYE SEN" dedim. O da:
" BENDE BRAKIYIMI SENİ " deyince kıramadım ve " OLUR." dedim.
Belimden tutup arabaya doğru çekiştirdi .Arabayı baya bi hızlı kullanıyordu, neyse sonunda dersahaneye geldik. Cenk bana döndü ve:
"Hangi sınıftasın?" diye sordu. Bende:
"10 D. Ama sen 10 B'desin. Herneyse, görüşürüz." dedikten sonra yukarıya doğru çıktım.
Birde kimi göriyim MELİĞĞS .
"KIZIM TUĞÇE ASKIM seni çok özledim!!" diye üstüme fırladı.
" Lan yavass belim gırıldı." dedikten sonra "MELİS az bekle çantamı bırakıyım " diye devam ettim. " Tamam bekliyorum seni. Bu arad sana bir şey izleticem." diye bağırdığını duydum.
Sınıfa girdiğimde herkes geçen seneki gibi aynı yerindeydi fakat benim yerime birisi oturmuştu. Yeniydi herhalde çocuğa 'Burası benim aq' bakışı attım.
Çocuk kaşlarını havaya kaldırdı ve:
"Burası senin yerin miydi?" diye sordu.
"Yok ben zaten o yüzden ayaktayımm." töbe Allah'ım çok töbe.
"Başka yer yokta yanında oturabilir miyim?" diye sordu. Bende umursamaz bir şekilde "Tamam." dedim.
"Bu arada benim adım Doruk." dedi.
"Bende Tuğçe. Tanıştığımıza memnun oldum."
"Bende." dedi.
"Neyse benim arkadışımın yanına gitmem lazım." dedim ve ayağa kalktım. O da ben 'Ne yapabilirim?' bakışı attı ve ben de takmayıp Melis'in yanına gittim.
"Tuğçe sana Teen Wolf'u izleticem." dedi. Benden aldığı olumlu cevap karşısında da filmi açtı telefonundan.
İzletmeye başladı"OHA AMK ÇOK GÜZEL." dedim .
"Evet ya bilidğin filmin platoniği oldum." Oha Melis, şimdi ben de platoniği olucam filmin.
"Allah belanı vermesin. O zamna bana niye izlettiriyosun?"
"Ne bileyim izlet-" dediği anda hoca sınıfa girdi. Amanin bu! Şimdi hocaya ne diycem ya of meliğğs hep senin suçun yhaaa.
Sınıfı tıklatıp içeri girdiğimde birşey farkettim. Doruk Teen Wolf'taki çoçuğa çok benziyordu. BAMMMMMMMM.
ARKADASLAR NASIL YAZDIM İYİ Mİ KÖTÜMÜ DİYE BAKIN EĞER HOŞSA DEVAM ETTİRCEM HARİBOLARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALAPAT
Teen FictionİNSANLAR ,YAĞMURA, HORTUMA TUTULURLAR .BEN İSE İMKANSIZ AŞKA TUTUNMUŞTUM.AMAN BOŞVER BU KADAR EDEBİYATA .BİR KIZ BİR OĞLANA AŞIK OLUR.KİMSE ANLAMASIN DİYE ONA MALAPAT DER VE BUNDAN SONRA EKŞINLI BİR HAYAT BAŞLAR SİZDE BU EKŞINLI HAYATI YAŞAYIN...