היום בפוסט אני הולכת לנפץ כמה מיתוסים, ולענות על כמה שאלות ששאלו אותי באינסטגרם. האינסטגרם שלי זה @nicolorlova , הוא פרטי ולא תמיד אני מאשרת. בגלל זה יש יותר סיכויים אם תכתבו לי כאן בהודעה בפרטי או באינסטגרם השני שלי @draco.mydaddy (תתעלמו מהשם👍😺) זהו חפרתי, מקווה שתהנו❣️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נתחיל משאלות שכתבו לי פה בהודעות:
המון שאלו אותי את השאלה הבא, וראיתי שהמון המון אנשים כותבים עליה המון מידע שגוי. אז תקשיבו טוב (או תקראו)).כמה זמן אפשר להיות בDR? קראתי שאפשר רק חודש כל פעם..
אני ממליצה, בפעם הראשונה שאתם מצליחים לא להיות שם יותר מחודשיים. למה? כי זה פעולה שלוקחת המון אנרגיה במיוחד בפעם הראשונה שלכם, הגוף עדיין לא רגיל לזה. אבל, יש כאלה שעושים בפעם הראשונה שלהם (אני מכירה כאלה) למשך 3 שנים, שזה סוטר את מה שאמרתי. זה לא שאסור לעשות יותר מחודש חודשיים. אבל פשוט זה תלוי בגוף שלכם.
אני ממליצה בפעם הראשונה להיות שם עד חודשיים, ואת הפעמים הבאות להאריך את ״הביקור״ שם. למרות ששוב. יש כאלה שעושים על הפעם הראשונה המון זמן וזה בסדר. זה תלוי בגוף שלכם ובכם. אני לדוגמא, כנראה את הפעם הראשונה שלי תהיה למשך חצי שנה בערך, אני מכירה כבר את הגוף שלי ואני יודעת למה הוא מסוגל.. וחוץ מזה הצלחתי פעם אחת פשוט לקצת זמן. זה סימן אחלה שאני יכולה להמשיך. תסתכלו על עצמכם ואל תמהרו להחליט החלטות כאלה.שאלו אותי כשהצלחתי עם איזה שיטה השתמשתי, ואני רוצה להסביר על זה.
זה לא משנה איזה שיטה השתמשתי. כי לכל אחד כל שיטה משפיע שונה. אם אתם רוצים לדעת סתם על עוד שיטה זה סבבה, אבל אם חשבתם שזה שאני השתמשתי בה והצלחתי אתם גם תצליחו.. זה לא נכון. היפותטית כמובן זה יכול להיות. אבל אל תבנו על זה. השיטות עובדות שונה לכל אחד ובגלל זה אל תחשבו שהשיטה שעבדה לי, תעבוד לכם.
תוך כמה זמן מצליחים?
זה תלוי בכל אחד. לי נגיד לקח בערך חודשיים עד שהגעתי לתוצאה שהיא הצלחה וגם זה לא היה באופן מלא. הכי חשוב זה לא לוותר. באמת, זה כלכך שווה את זה. זה מרגיש כלכך אמיתי וזה באמת דבר כלכך חיובי ואני מקווה שכל אחד יעבור תהליך כזה בחיים שלו.
״אל תסתכלו במראה!!״
וואט דה פאק. מה זה הבולשיט הזה. ברור שאפשר להסתכל במראה. ראיתי תגובה כזאת בטיקטוק וראיתי כמה אנשים האמינו לזה, ואז עוד מישהי כתבה לי את זה בהודעות והייתי בשוק. אנשים זה כאילו ראיתם יותר מדי סרטי אימה ושמעתם יותר מדי קריפיפסטות. זה סבבה לגמרי, זה לא סוג ולא פסול וכלום לא יקרה לכם אם תסתכלו במראה. עוד דוגמא ילדים, למה לא להקשיב לכל אחד שחושב שהוא מבין. Bruh...
מה זה קריסטלים ואבני חן?
קריסטלים ואבני חן, אפשר לקרוא לזה בהמון דרכים, אבל אם מקשרים את זה לשיפטינג ורוחניות, זה אבנים/קריסטלים שיש להם אנרגיות חיוביות והשפעות חיוביות על המקום/עצמנו.
הפרק הבא שאני אעלה יהיה על קריסטלים ואבני חן שאני משתמשת בהם. על השימושים של כל אבן וקריסטל גם, בפרק הבא.יש לי בעיה עם שיטות של שינה.. מה לעשות?
יש המון שיטות שהן שיטות ללא שינה. אם תרצו
אני אעשה על זה פרק)))אני חייב לקחת הפסקות בין כל פעם שאני עושה שיפטינג?
אתם לא חייבים, אני אישית כמעט לא עושה כי אני לא מרגישה צורך. אבל פעם ב כן צריך לעשות הפסקות, כי זה עדיין משהו שלוקח אנרגיה.
מקווה שאהבתם :) סיימתי את הפרק הזה לפני כמה ימים ושכחתי בכלל שסיימתי אז אני מעלה אותו עכשיו ))) חזרתי לשיפטינגגגג, כרגע אני לא מרגישה מין קרבה כמו שהייתה מקודם אבל זה בגלל שהפסקתי להרבה (יחסית) אבל זה זמני, אני מנסה עכשיו כל מיני שיטות חדשות (אם תרצו גם על זה אני אעלה פרק))))
תודה ענקית על 7 אלף צפיות!!!!! זה מטורף!!!!🤍
YOU ARE READING
Shifting/Hebrew
Spiritualמה זה שיפטינג? איך עושים את זה? זה מסוכן? על הכל אני עונה כאן❤️ //לא גמור// מקום 3 ב-#דראקומאלפוי 23.10.20 מקום 1 ב#הוגוורטס 5.11.20