-שאלות נפוצות-

676 18 18
                                    

אוקיי לפני שנתחיל אני רק רוצה להגיד תודה על 1000+ הצבעות! זה מטורף! אני בשוק! תודה רבה💚 בחיים לא חשבתי שתקראו את החרא שלי ותבינו דברים מההסברים שלי :) עכשיו, אם אתם קראתם את הפרק של ההודעה אתם יודעים שאני רציתי להעלות פרק על הlifa app אבל הוא אחד הארוכים אז בינתיים אני אשאיר אותו בצד.. אז אני הולכת לענות על כמה שאלות ששאלו אותי :)

1. זה יכול לגרום לשיתוק שינה?
לא, אני לא יכולה להגיד ב100 אחוז אבל זה לא אמור. הדבר המפחיד היחיד שיכול לקרות לכם זה שמתוך פחד או חשש תיכנסו ליקום אחר, שיכול להיות מפחיד, אבל הכי חשוב זה לזכור את המילה/ תנועה סודות שלכם. והכל יהיה בסדר :)

2. זה מסוכן? שמעתי שזה הכניס מישהי לדיכאון!!
זה לא מסוכן, כשאתם יודעים לשלוט בזה. כל עוד אתם יודעים להבדיל בין המציאות ליקום מקביל, ויודעים שאתם צריכים לחיות כאן. הכל בסדר, כן ברור שיכול להיווצר מצב שלא תרצו לחזור לכאן בגלל ששם יותר טוב מפה, אבל אתם צריכים לקחת את זה בחשבון ולא להאשים אף אחד אחר. פשוט תדעו לשים לעצמכם גבולות.

3.הזמן שם=לזמן פה?
אתם בוחרים איך לכתוב את זה, אני אישית כתבתי ששעה כאן זה חודש שם, אולי אני אשנה את זה בקרוב כי זה נראלי מהיר מדי. פשוט תבחרו :)

4. חובה לכתוב תסריט? ואיך כותבים?
לא חובה, אני אישית ממליצה, ככה זה מסדר אתכם ויותר נוח לזכור דברים ולסמן דברים חשובים. לשאלה השניה. יש שאלות מנחות, אם תרצו אני אעלה לפה פעם אחת את השאלות המנחות כולל תרגום :). אה וכן השאלות המנחות שלי הן על הוגוורטס אבל אם תרצו אני אעלה לא רק עליהם :).

תכתבו שאלות בתגובות ואני אענה עליהם בפוסט🖤
(כן אני כל הזמן אעדכן את הפוסט)))
שוב תודה על 1000+ צפיות💚 זה מטורף מבחינתי ואני
בשוק!! תודה😭🥺💚😊🖤

Shifting/Hebrew Where stories live. Discover now