-תסריט-

1.3K 29 38
                                    

-תסריט-
את התסריט לא חובה לכתוב. אבל אני מאוד ממליצה :)
זה עוזר לכם להיכנס לזה, זה מפתח את המחשבה וזה גם חשוב להציב גבולות. אני הולכת לכתוב את התסריט שלי. תוכלו לקחת ממנו השראה :))))
***

קוראים לי ניקול מורנינגסטאר (🗿👽)
חברים שלי קוראים לי ניקולי/ניקי
אני בת 14, ואני בשנה הרביעית בהוגוורטס.
אני תלמידה חדשה, התמיינתי לבית סליתרין כשהגעתי ברכבת.
היומולדת שלי ב2.11.
השיער שלי בצבע חום מילקה, ועיניים בצבע הייזל.
אני 1.58 ואני רזה יחסית.
הבית שלי זה סליתרין.
המאפיינים שלי זה: הומור לא פוסק, ערמומיות, חברותית.
חבריי מבית הספר הם: דראקו מאלפוי, הארי פוטר, רון וויזלי, הרמיוני גריינג'ר, סדריק דיגורי, לונה לאבגוד, ג׳יני וויזלי, צ׳ו צ׳אנג.
החברים שלי מבינים את ההומור שלי. הפכנו לחברים כי הכרנו ברכבת בדרך להוגוורטס בשנה הראשונה שלי). אף אחד מהחברים שלי לא יכול למות. הם יכולים להיפגע אבל לא אנוש/קשה.
החבר הכי טוב שלי: דראקו מאלפוי, הארי פוטר
נהיינו חברים הכי טובים (אני ודראקו, אני והארי בנפרד!)
דראקו: כשהתמיינתי לסליתרין והוא היה היחיד שאני מכירה משם כי הוא עזר לי עם המזוודה ברכבת.
הארי: הוא עזר לי עם המזוודה ברכבת ופשוט היה בינינו קליק ישר.
דראקו והארי מרגישים אליי רגשות חיבה חזקים ואני יותר מסתם חברה טובה בשבילהם. (בשביל הארי אני חברה טובה, בשביל דראקו אני חברה הכי טובה כי אין לו באמת אחד/אחת כזאת)
אני והחברים הכי טובים שלי לא יכולים למות.
משפט מחץ: sleep, eat and repeat.
אני חולקת את החדר שלי עם: הרמיוני גריינג'ר, דראקו מאלפוי, הארי פוטר, רון וויזלי. גריפנדור לא שמחים מהשיבוץ וכך גם דראקו למרות ששמח שנינו ביחד ולא עם פנסי (🤡)
הקראש שלי בהוגוורטס הוא: דראקו מאלפוי. אנחנו חברים הכי טובים. הם חברים הכי טובים, קרובים ואוהבים.
הקראש שלי אוהב בי את השנינות, הערמומיות, הנאמנות.
הקראש שלי לא יכול למות.
אני טובה בכישופים, קסמים ושיקויים. אני מדברת ב2 שפות שהן עברית/אנגלית.
החברים שלי אוהבים אותי בגלל ההומור שלי, השנינות והחיוביות.
בזמני הפנוי בהוגוורטס אני אוהבת להסתובב עם החברים שלי ולחפש הרפתקאות.
הוגוורטס זה מקום יפיפה וקסום. אני מכירה את כל הוגוורטס כמו את כף ידי. המקום האהוב עליי בהוגוורטס זה היער האפל.
אני תמיד יכולה למצוא את חדר הנחיצות בכל רגע שאצטרך.
אני מיודדת עם כל התמונות וכל הרוחות רפאים שנמצאות בבית הספר. אני מורשת ללכת להוגסמיד בכל רגע נתון.
החיה שלי זה: ינשופה. שם: מילקי.
הפטרונוס שלי: לוטרה.
השרביט שלי עשוי מנימי לב של דרקון
ההורים שלי לוציפר מורנינגסטאר וקלואי דקר
אני טהורת דם.
הפרופסור שלי ואני ביחסים טובים והציונים שלי טובים בלי התאמצות יתר.
הפרופסור האהוב עלי הוא אלאסטור מודי/ נרוונה מקנוגל
השיעור האהוב עליי הוא שיקויים, טיפול בחיות פלא, שינוי צורה.
השיעור האהוב על החברים שלי הם שיקויים, טיפול בחיות הפלא ושינוי צורה. כולנו לומדים באותה כיתה.
האוכל האהוב עליי בהוגוורטס זה עוף עם אורז, ולקינוח עוגת קצפת עם תותים. את העוף עם האורז מגישים כל 3 ימים ואת הקינוח פעמיים בשבוע.
אני בריאה לחלוטין. אני לא יכולה לחלות.
אני לא יכולה למות או להרגיש כאב פיזי חזק. אני מרגישה בסולם מ1-10 עד 5. טרואומות לא יופיעו בכלל לא משנה מה.
אף אחד לא שואל אותי שאלות על העבר שלי או על מה אני עושה כאן ואיל הגעתי לכאן.
כשאני אעבור בהצלחה להוגוורטס אני אדע כי דראקו מאלפוי יגיד ״ברוך הבא הביתה״.
הDr שלי יעצור ברגע שאני אצא ממנו.
בזמן שאני בתוך הdr שעה אחת במציאות= חודש בdr.
אני לא יכולה להיתקע בdr שלי.
החדר מעבר שלי יראה כמו החדר הישן שלי.
החיים בdr יעקבו אחרי העלילה של סרטי הארי פוטר.
דראקו יצטרף לאדון האופל באמצע השנה השישית. לקראת סוף השנה השישית אני אגלה על זה ואפרד ממנו. באמצע השנה השביעית הוא ימצא אותנו ויעבור לצד שלנו ויפגע באת-יודעת-מי מבפנים. הארי וג׳יני לא יהיו ביחד כי ג׳יני לסבית. הרמיוני היא בי.  הארי מחבב אותי. דראקו מרגיש אליי רגשות חיבה חזקים. כולנו (כל החברים שלי) אנחנו חבורה ואנחנו אוהבים אחד את השני אבל הארי ודראקו פחות מסתדרים מסיבה לא ידועה. אבל הם עדיין ידידים בסהכ אבל עדיין קיימת היריבות בינהם מאז שדראקו ואני נהינו חברים טובים ואף אחד לא הבין למה. יש לנו טלפונים. הטלפון שיש לי שם זה בדיוק אותו הטלפון שיש לי כאן.
יש לי את הlifa app. תלמידי בית הספר ״מפורסמים״ ברשתות החברתיות לפי המצב החברתי בבית ספר.
הכפיל שלי בcr יתנהג בדיוק כמוני, היא תלמד, תנקה את החדר, תעשה שיעורים.
בשביל לחזור למציאות אני אקליק שלוש פעמים באצבעות שלי.
מילת הקוד בשביל לחזור למציאות שלי היא ״טומי״. יש לי קעקוע קטן על היד הימנית של המילה.
אני תמיד מריחה טוב.
אין לי מחזור.
הציפורניים שלי תמיד מסודרות.
תמיד יש לי בגדים נקיים.
אני מנשקת טוב.
תמיד יש לי כסף.
אני לא יכולה להיכנס להריון עד גיל 25
אני תמיד מגולחת ומטופחת.
אני רואה טוב ולא זקוקה למשקפיים (רק לרחוק מאוד)
אני אצליח.

***
זה היה העמוד הכי ארוך עד עכשיו :))) סוג של תיקחו את מה שכתבתי ותהפכו את זה לשלכם.. אם יש לכם שאלות מוזמנים לכתוב בתגובות❤️

Shifting/Hebrew Where stories live. Discover now