Ballarım oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Medya:Eflal
'bana çarpan kişiye baktığımda şok
oldum'Bana çarpan kişi teyzemdi, annem teyzemle görüşmeme izin vermiyordu ama ben konuşmuştum ve fotoğraflardan hatırladım.
'' Eflal? ''
'' Teyze burada ne işin var? ''
'' Ben... bir arkadaşımın yanına geldim de seni görmem sürpriz oldu, çok büyümüşsün''dedi. Sonra birbirimize sarıldık.
''Eflal annen bizi böyle görmesin hadi eve git, bende arkadaşıma giderim'' itiraz etmeden eve gittim.
Kahvaltıyı hazırlamıştım, annemin gelmesini bekliyordum yaklaşık 10-15 dakika sonra annem geldi.
''Ooo Eflal hanım bugün erkencisiniz''
'' Evet, anne hadi üstünü değiştir bende çayları koyarım kahvaltı yaparız''
Annem kendi odasına giderken bende mutfağa gittim ve çayları koydum. Annemde gelince kahvaltımızı yapmaya başladık.
''Anne bişey söyleyeceğim''
''Tabi söyle kızım''
''Bu sabah erken kalktığım için yürüyüş yaptım, eve gelirken apartmanın girişinde teyzemle karşılaştım.''dediğimde annem kaşlarını çattı.
'' Sana birşey dedi mi? ''
'' Hayır demedi ama... Anne sen neden teyzemle konuşmuyorsun, bayağı uzun bir zaman konuşmamışsınız teyzem birşey mi yaptı sana? ''
'' Eflal şimdi odana git ve bir daha teyzenin konusunu açma yoksa kalbini kırarım''. Annem ilk defa bu kadar sinirliydi, itiraz etmedim odama çıktım.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Hafta sonu boyunca annemle konuşmamıştık, şimdi okula gidiyordum ama aklıma takılan bir soru vardı teyzemi hafta sonu hiç görmemiştim.Daha fazla düşünmeyip okula girdim ve sınıfımın olduğu kata çıkmaya başladım.
Aşırı derecede sıkıcı geçen biyoloji dersinden sonra, elimi yüzümü yıkamak için tuvalete gittim. Tuvalete giderken kapısı açık olan bir sınıftan, bağırma sesleri geliyordu sınıfın kapısından içeri baktığımda. Üst sınıflardan birkaç çocuğun kavga ettiğini gördüm, umursamadan tuvalete gittim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra sınıfa gittim.
''Eflal'' birinin bana çağırmasıyla arkamı döndüm, teyzemi görmeyi beklemiyordum. Ayağa kalktım teyzemin yanına gittim.
'' Teyze burada ne yapıyorsun ''
''Benim oğlumda bu okulda okuyor hatta bu sınıfta''deyince ufak çaplı bir şoka girdim. Teyzemin oğlumu vardı?
''Oğlun kim?''
'' Adı Emir tanıyor musun, Emir Kaya''. Ben üstümdeki şoku atamamışken sınıfa Emir girdi.
''Anne burada ne işin var, sana demedim mi okulun bahçesinde bekle diye''dediğinde Emir e döndüm. Annesinin kolundan tutup sınıftan çıkardı.
Kafam çok karışıktı, şimdi herşeyi baştan alıyorum. Annem ve teyzem birbirleriyle konuşmuyorlar, bunun nedenini sorduğumda annem çok sinirleniyor ama neden?.Diğer konu ise Emir teyzemin oğluydu yani benim kuzenim oluyor, acaba Emir bizim kuzen olduğumuzu biliyormuydu.
''Eflal''fizik hocasının bana çağırmasıyla kafamı sıradan kaldırıp ona baktım.
''Hadi kalkta şu soruyu çöz bakalım dersi anladın mı'' bu kadın gerçekten çok gıcıktı, tahtaya gittim ve soruya baktım birkaç bişey yaptım elimdeki kalemi öğretmene verip.
''Cevap 18''dedim sırama doğru gittim, sınıftakiler bana bakıyırdu işte bunu hiç sevmiyorum.
''Aferin Eflal hem uyuyup hemde beni dinliyorsun çok garip''
''Uyumuyordum ve soru çok basitti''bu fizik öğretmenini hiç sevmiyordum, onu gıcık etmek için elimden gelen herşeyi yaparım.
Aaaaa bakın aklıma ne geldi Melis gitti, İstanbul'a taşındılar onu çok özleyeceğim tek arkadaşım oydu ama şimdi tek kaldım... Şuan ağlamak istiyorum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
''İstanbul çok güzel bir yer, buradaki okulumda çok iyi, birkaç yeni arkadaş edindim''''Melis inanamıyorum beni ne çabuk unuttun, hemen yeni arkadaşların olmuş yaa ben tek kaldım''
''Eflal annem çağırıyor hem tek kalmadın biricik Emir'ciğin var''dedi ve telefonu yüzüme kapattı.Melis e Emir den bahsetmiştim ve çok abarttı saçma tepkiler verdi.
Melis e herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmıştım, bana dediği ilk şey 'Emir den hoşlanıyorsun' oldu. Gerçekten kafam çok karıştı acaba Emir'den hoşlanıyor muyum? Belki...
Bu bölüm biraz kısa oldu ama diğer bölümleri daha uzun ve cümleleri güzel bir şeklide yazıcam.
Bu bölümde soru sormayacağım belki ilerleyen zamanlarda isterseniz sorular yazarım
Sizleri seviyorum🌼
Benim için değerlisiniz 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eflal~(Ara Verildi)
ChickLitEflal'in hayatı o kişiyi gördükten sonra çok değişicek ama ortada çok büyük bir sır vardır, Eflal bu sırrı öğrenirse neler olacak ~10.12.20