part 5

38 0 0
                                    

"Göreve başlama vakti." dedim. Tozlu ve yırtık pırtık olan macera kitabını aldım ve uzun uzun baktım. Sonra yavaşça kitabın ilk sayfasından okumaya başladım:"Bir zamanlar Arda adında bir çocuk varmış. Babası Mehmet, anası Sinem. Düzgün bir yaşantıları varmış" Böyle bir sürü yazı barındırıyordu bu kitap.
Kitabı elimden bırakıp, mektubu açtım. Orada "Aradığın şeyler 18. sayfada yazıyor olacak" yazıyordu. Bende hemen kitabın 18. sayfasını açtım. Bir şiir vardı. Hemen okudum:
-"Bazı insanları mutlu,
Bazılarını mutsuz yapar,
Fakat her zaman
Seni olmadık yerde sarar."
Bu ne demek şimdi? hiçbirşey anlamadım. Derin düşüncelere daldığım an annem birden kapıyı açıverdi.
Korkumdan altıma sıçıyordum. Hemen mektubu ve kitabı hızlıca çekmeceye attım. Hatta hızlıca değil Allah ne verdiyse fırlattım diyebilirim 😊. Ondan sonra annem sordu:"ne oldu Arda?" Ben hemen kekeliyerek:"Şe- şey annecim, be- ben kitap okuyordum." Annem bunun üzerine "O zaman neden hızlıca kitabı attın, Kitabına bir bakabilirmiyim?" Ben hemen "Anne bir dakika, bak kapı çaldı!." Annem hemen beklediği misafirlerin geldiğini düşünerek koştu. Bende zekamın tadını çıkardım, tabii 😊. Sonra annem geldi ve dediki "Kapı çalmamış ki?" Bende "Allah Allah, bana öyle gelimiş dedim ve pişkin pişkin sırıttım. Annem tekrar soru "Kitabına bakabilir miyim?" Ben birden korktum ve ne yaptığımı bilmedem raftan başka bir kitap alıp verdim. Annem biraz inceledikten sonra dedi ki :"Bu kitap çok güzeldir. Biz küçükken bi farklı versiyonu vardı. Hep okurduk. Tomi'nin başına gelen çok kötü değil mi?" dedi. Bende"Aynen öyle" dedim, kitabı okumama rağmen. Ondan sonra annem salona tekrar gitti. Bende çok yorulduğum için biraz kafamı dağıtmak istedim. Elime en çok sevdiğim motorsiklet dergisini alıp okumaya başladım.
Yeni bir dünya rekoru kırılmış. Michael Walker 371 km hız ile giderek dünya rekoru yapmış. Ama bence buna dünya rekoru denmemeli. Bir bakarsanız etrafta ambulanslar, masörler gibi bir sürü önlem alınmış.
Bence bunların her biri bir hile. Sonuçta insan canının kurtarılma ihtimalini bildiği için daha rahat bir şekilde sahneye çıkıyor. Bu yüzden bunu hile olarak düşünüyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VillaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin