Onu Kazanmak Icin Ne Yapmaliydi ?

11 1 0
                                    

  Kara anlasilmasi zor bir insandi.Pek cok kiside bulunmayan ilginc ve komik yeteneklere sahipti.Göbegini titretmesini, taklitler yapmasini, kamyon arkarkasi yazilarini animsatan tuhaf ve komik sözlerini buna ornek gosterebiliriz. Her seyde ilginc ve uyanik davranan Kara bunu futbolada yansitmayi iyi beceriyordu.

Mac boyunca rakip kale diregine adeta yapisik bir sekilde,avini bekleyen bir timsah gibi topun ona gelmesini bekliyordu ve top ona geldiginde yetenekli ayaklari sayesinde son dokunusu yapip takimini one geciriyordu.Rakip kalecilerin korkulu ruyasiydi, kalecilere topsuz alanda mudahale edip,onlari dayakla tehtid edip iclerine korku salar ve kolayca topu aglara gonderirdi.

Yine gunlerden bir turnuva gunuydu. Karanin kendisine ugur getirdigine inandigi ve okulda sadece onda olan yesil nikelari yine ayagindaydi. Her seyiyle maca hazirdi. Kara ilk 6 da cikacagini umuyorken,yedek oldugunu ogrendi ve cok sinirlendi. Hincini kale direklerini tekmeleyerek ve takim kaptanina kufurler savurarak almaya calisiyordu ama nafile Karayi kimse durduramiyor engel olunamiyordu.Takimdaki kimse Karanin kadroda ol masini istemiyordu defans sozcugunun anlamini bile bilmiyordu duymamisti herhalde "Allahini seven defansa gelsin" sözunu. Hep ilerde hep en uctaydi. Nihayet mac baslamisti. Kara hala sinirli blr o kadarda takimini dusunen bir ruh halinde olmaliydi ki takimina yedek olmasina ragmen rakip oyuncalara kufrederek,dikkatlerini dagitarak rakip kaleciye "Ya gol yersin ya dayak" diyerek destek olmaya calisiyordu. Butun bunlar oluyorken bir ses geldi Karanin kulagina. Cok tanidik geliyordu bu ses duymasiyla arkasina bakmasi bir oldu. Bir de ne gorsun oydu evet evet oydu bu. Karanin platonik aski... Ne cok yakistiridi Kara ona kirmizi uniformayi ve convers ayakkabilari. Hayal kurardi kara cünkü orda hersey yolundaydi, hayallere dalmaya baslamisken takim kaptanin aci feryatlari geliyordu bu sefer Kara nin kulagina. Kafasini sesin geldigi yone cevirdi ve o daaa neeee takim kaptanin sag ayagi kirilmisti o kadar cok ve icten bagiriyorduki kaptan, mudur penceresini acip "sesssiz olun lan"diye uyardi tribünleri ve camini kapatip o rahat koltuguna yayildi,kahvesini yudumlamaya devam etti. Sakatlanmisti kaptan, oyundan cikacakti belliydi. Takimin yedek kaptani Kilic, bir yandan sakatlanan kaptanla ilgilenirken diger yandan da yedeklere goz atiyordu. Ilk dikkat ceken Kara ydi haliyle. Kilic kaptan, bir an  dusundu, mac 2.0 di yeniliyorlardi.  Macin bitmesine ise cok az bir zaman kalmisti. En iyi tercih Kara olacakti. Kilic kaptan islik calmasini bilmiyordu o yuzden zamanin en kotu espirileeinden birini patlatmasin mi "Isliiiiiiikkkkkk" Herkez kahkalara bogulmustu. Kilic kaptan,Karaya oyuna girmesini soyledi ve ekledi "Hadi kanka sana ihtiyacimiz var " Kara yanindaki cocugun ensesine bir saplak atti ve "Kantine selamimi soyle bana bi enerji icecegi versin" dedi ve oyuna girdi. Butun gozler onun ustundeydi.Aman tanrim o da nesi Kara nin icine bir anda fifa 2007 den firlamis Ronaldinho girdi sanki. Orta sahadan baslayarak sik hareketlerle 3 kisiyi calimladi ve karsi takim ceza sahasina girdi. Karsi takimin kalecisi taniyordu Karayi ve onun gibi sert sutlarini. Kara topu durdurdu kaleyle arasinda 10 metre vardi . Yine sert vuracakti Kara belliydi Kaleci butkul bu riski goze alamazdi Kara topa abandi ve butkul hemen arkasini dondu o ne top filelerde. Girer girmez atmisti golu Kara herkes Kara icin tezahurat yapiyor takim arkadaslari yanina kosuyor o ise sadece tek bir yere bakiyordu. Bu gol senin icin gulum der gibi bakti platonik askina ve belli belirsiz bir opucuk atti buna opucuk denmezdi aslinda sanki geniriyordu Kara opucugu belli etmemek icin bu yola basvurmustu. Ama platonik aski yine onu tinlamiyordu ve umursamaz bir hali vardi. Skor 2-1 di galibiyet icin iki gole daha ihtiyac vardi Kara butun dikkatini toplayip santra noktasina gelmisti ama Kara nin enerji icecegi hala gelmemisti Kara 2 dakikadan beri oyunda olmasina ragmen kiyiya vurmus balinalar gibi yorgun düsmüstü benden bu kadar diye bagiriyordu takim arkadaslarina ama yedeklerde cin aliden baska kimse yoktu Kara devam etmek zorundaydi vede öyle oldu mac devam ediyorken nikelerin bagciklari cözülmüs ve kara bunun farkina varmisti ve birden yere egildi kafasini kaldirdiginda ise yedek kaptan kilicin kornerden kullanilan muhtesem ortaya bir o kadar muhtesem bir kafa vurarak durumu esitledigini gördü Macin bitmesine 2 dakika kalmisti Hoca ramazan son 2 dakika diye bagirdi ve herkesi bir endise sarmisti. Cesurdu ya Kara atildi hemen ,kapti topu . Top onun ayagindayken sanki bir boeling topuna donusuyor duba gibi tum rakiplerini bir omuz darbesiyle yere seriyordu tam ceza sahasina giryordu ki karsisina okulun en iyi defansi Kirli ahmet cikti ve koca cusseli Karayi hali gibi sermisti yere Hoca Ramazan kostu hemen Kirlinin yanina Ensesinden tuttu ve senin oynicagin topu ... Cik lan disari  dedi hic tereddut etmeden cikardi kirmizi karti. Kara cok sinirlendi vahsi bir ayi gibi inliyordu yerde. Ayaga kalkti ve cikista bekle beni dedi kirliye. Frikigi Kaptan Kilic kullanacakti cunku en iyi o kullanirdi ama Kara "Folü ben yaptirdim frikik benim cekil lan " dedi ve itti Kilici. Kara oyle bir vurdu ki topa zd ye basmis megerse. Top  doksana girdi ve Maci Kara nin takımı kazanmisti.

Kara yine platonik askina golu hediye etmek icin onun oldugu tarafa bakti fakat platonik aski ona "gerizekali senin yuzunden yenildik" dedi ve uzaklasti. Kara buruk bir sevincle evine dondu. Mactan cok aklinda o vardi ve hic gitmiyordu.

Ve bu gidisat Kara nin kotu aliskanliklara baslamasina kadar uzanacakti. Artik Kara, gercekten Karaydi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kara TalihHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin