Глава 1

92 4 1
                                    

Я відчуваю, що падаю. Різке почуття болю, головокружіння і я розплющив очі. Навколо було темно,хоч в око встрель. Моє тіло було мокрим івесь мій одяг просочився водою. Напевне недавно пройшла доволі сильна злива. Я припустив, що зараз приблизно третя ночі.
Зараз надзвичайно тихо... Моє тіло ніюи грузне в цій тиші.Розум затуманився, я не можу спокійно думати. Боюся зробити зайвий рух, щоб не порушити цю ідилію. Але моя цікавість перемагає мене і я повертаю голову. Прямо в очі мені світять двома блакитними лампочками. Чи це не лампочки? Ні, це людські очі. Звідкись доносяться голоси, але мій мозок їх не сприймає, не може зрозуміти, що мені хочуть сказати.
ГУЧНИЙ ВИБУХ! І я відчуваю різку пекучу біль у районі грудей. Навколо мене збирається багато людей, і я думаю "Ну ось. Моє життя закінчується на цьому моменті. Звісно, ​​жаль. Я не встиг зробити щось можливе, і так не бував у Канаді. А це ж була мрія всього життя!" Розуміючи, що мені залишилися лічені хвилини,з останніх сил кажу:
- Це було прекрасне життя, - я міг змінити видавити маленьку посмішку.
Я чую, що до мене кричать, хтось дзвонить у швидку, але всі ці звуки віддаляються все далі і далі ...

Звісно , це не логічно , що головний герой помирає на самому початку , і хто сказав , що це правда . Можливо ця людина прожила довге щасливе життя , но , щоб знати что сталося потрібно взнати її минуле . Повернемося на 2 роки назад у минуле.

- Луї! Луї вставай. Ти так все на світі проспиш, - хто обурений кричав мені у вухо.
Нарешті я спромігся відкрити важливі значення від повік і побачити перед собою чоловіка, який не повинен перевищувати 25 років, тому йому недавно виповнилося 37. Він був невисоким зростом, із чорним волоссям і яскраво-зеленими очищеннями. що засвідчити його засмагла шкіра. Ця людина неодноразово рятувала мене від небезпеки, за це я перед ним у боргу.
- Луї, якщо через тебе ми спізнимося, щоб я забирав половину твоєї порції у столовій, - трохи погрозливим тоном мій друг своїм голосом заставив мене піднятися.
Чорт, знає ж що казати. Все ж таки прийдеться йти на роботу.
- Чекаю тебе на цьому ж місці через 10 хвилин. Інакше ми запізнимося, - видно було, що Дейв злитися.
Так, мого іншого звати Девід Грей, але йому більше подобається, коли його називають Дейвом.
Через 8 хвилин я вже був готовий і я прийшов з дому. Надворі тільки починалася весна. Для багатьох людей це особливе поразку року, але я не можу його терпіти. Тому я в цей час ходжу без настрою. Усі навколо випромінюють, в повітрі вітає атмосфера кохання, а мене від цього аж до того. Для мене найкращою порою року є пізня осінь, коли світ приймає реальні барви життя. Адже життя це не тільки щастя, радість і любов, а й випробування, страждання і біль.

Моя робота - це найманий убивця. Сюди я потрапив, коли мені було майже 17. Це насправді дуже цікава історія, яку я можу розказати вам , поки ми йдемо з моїм другом Дейвом. Отже, того зимового дня я йшов з навчання і помітив , що за мною їде чорний мерседес. Спочатку я не надав цьому значення, але ця машина переслідувала мене весь шлях.
Тоді я почав бігти в сторону свого дому і краєм ока замітив, що водій дістає пістолет.В мене серце пішло у п'яти, почало скажено колотитися, я думав воно так і вискочить. Прибігши до свого дому, я закрив всі вікна та двері, взяв ножик про всяк випадок і став чекати. Як і очікувалося водій підійшов до мого дому і спочатку постукав, почекавши 5 хвилин ,він не став чекати відповіді і вибив двері. І тут прозвучало те , чого я навіть не міг очікувати:
- Так це ж не він! Чорт забирай, що ж тепер з тобою робити. Ти занадто багато бачив, - грубий чоловічий голос прозвучав і витягнув мене з заціпеніння.
Я так і стояв в коридорчику, а «невідомий»( так я його охрестив) почав набирати номера і щось кричати у трубку. Після 15 хвилин розмов , він розвернувся і сказав , щоб я маю їхати з ним , інакше йому прийдеться застрелити мене. Звісно, я погодився, який у мене ще був вихід?
Ми під'їхали до великого будинку , побудованого здається у готичному стилі. « Незнайомець» провів мене до якогось кабінету і залишив на самоті, сказавши почекати , поки не прийде господар. Я не знав скільки пройшло часу від того моменту , коли мене залишили , але нарешті двері відчинилися і до кімнати увійшов молодий парубок , якому на вигляд було років 20. Він був високим, худорлявим і з задертим підборіддям.
- Здрастуйте, мене звати Жан. Можете не казати як вас звати, це мені уже відомо,- сказав він , а я з подивом дивився на нього і слухав дальше.
- У мене до вас є пропозиція. Так як ви бачили одного з наших вбивць і засіб транспорту , ми змушені або вбити вас , або взяти до себе на роботу. Вибір за вами,- дуже спокійним і упевненим голосом вів він далі.
Я зрозумів, що вибору у мене немає, тому погодився на роботу.
- Але зауважте контракт ви підписуйте на цілих 20 років. Ви будете найманішим вбивством.

Після того, як я підписав контракт, що відбудеться вже майже 17 років. З тих пір я навчився дуже різним речам. Ну а ми з Дейвом вже прийшли, тому прийдемо закінчувати свою розповідь.

Найманий УбивцяWhere stories live. Discover now