Глава 2

42 0 0
                                    

Нам з Дейвом видали інформацію про жертву. Це була невисока жінка, але з дуже злобними очима. Через 30 хв ми вже були біля її будинку на вулиці Зеленій. Це була маленька хатка, яка знаходилась недалеко від лісу. Ми спочатку усвідомлюємо, що вона вдома і тоді, тихо заїхавши в дім (як на диво двері були не зачинені), ми швидко і без всяких слів натиснули на курок пістолета. Вона лежала мертва і стійка крову, а ми, заміщаючи сліди, їхали додому. Детальніше, сьогодні сьогодні не було, тому ми вирішили заїхати в бар, який знаходиться в околицях міста недалеко від нашого житла. Ми взяли коньяк і поїхали додому, тому що не було бажання сидіти в гущі народу.

Ми, під впливом алкоголю,пригадували щасливі і сумні моменти,багато сміялися і і дурачилися. Так ми просиділи до 2 години ночі й лягли спати .

А поки наші герої бачать солодкі сни ,я хочу розказати вам розповідь їхнє найскладніше вбиство.Ооооо так , це дуже захоплива і запутана  історія.

Все це почалося 5 років назад......

В самий звичайний день наші друзі як завжди їхали на роботу. Їхньою жертвою стала Джулія Робертс.  Їм видали всю необхідну інформацію і зброю . Тільки начальство добавило ,що ця жінка принесла багато проблем їхній організації. До речі в минулій розповіді я не  наголосила на тому як називається ця ,так звана організація. Її назва "Чорний ворон". Не знаю ні історії створення,ні видатних діячів,тому вибачайте. Так, ми зупинилися на початку найтяжкішого їхнього завдання. Тому продовжимо.

В папці з інформацією не було прикріплених фотографій.Це у Дейва і Луї викликало деякі підозри. І ще було написано три адреса - це теж  дуже дивно. Чоловіки довго думали над цим і вирішили спочатку прослідкувати за цією Джулією. Вони відправилися за першою адресою. Це була квартира в багатому районі біля річки. Вона знаходилася на першому поверсі ,що було на руку переслідувачам. 

Луї і його друг стежили за цією квартирою і її жителями цілий день. Виявилося там живе невелика сім'я, яка складається з 5 людей. Трохи старша жінка- бабуся, молодша -її дочка , чоловік дочки та їхній син. Перевіривши інформацію про них , переслідувачі впевнилися,що серед них немає ніякої Джулії  Робертс.Значить, адреса була невірною. 

- Тільки час змарнували,- розлючено бурчав собі під ніс Дейв.

Наступного дня вони відправилися по другому адресу. На цей раз це був великий будинок з великою кількістю охорони . Наші герої розуміли ,що вивідати відомості про те ,хто там живе буде нелегко.Тоді у їхніх головах появилася одна непогана ідея. План був такий: по-перше вони мали притворитися доставщиками суші ,які помилилися адресою, по-друге потрібно було непомітно установити  малий мікрофон , по-третє чекати. Після того як вони приготувалися до подальшої операції, почалося виконання плану. Доставщики підійш,ли до воріт і з іншої сторони почули дуже грубий чоловічий голос:

Найманий УбивцяWhere stories live. Discover now