Kalktigimda kendimi odamda buldum ... Midem bulaniyordu bunlar kemoterapiden sonra gorunen seylerdi alismistim...yanimdaki cocugu hatirladim ve beni umursamadigini fark ettim. Aslinda bu beni sasirtmisti cunku bu saate kadar kendini tanitmamisti "ilginç" dedim ve bir anda bana bakti ....
-"ilginç olan ne ?" Dedi
(Aslinda bi ara icimden bi seyler soylemeye daha fazla calismam lazim)
-"s..sey pa..pardon ben bi..bir sey dusu..sunuyordumda" dedim
Gozlerini devirerek umursamazca arkasini dondu . Kalakalmistim..
-"Ben..sey b..ben ezgi dedim"
-"kemoterapi almis birine gore fazla mutlusun ezgi"dedi ve ilave etti "insanlarla konusmayi sevmem" dedi
Sasirmistim ve ozur dileyerek onume dondum kemoterapi etkisini gostermeye baslamisti ve ben sadece uyumak istiyordum
CINARIN AGZINDAN...
fazla umut dolu bir kizdi aslinda onun pek sohbet kurmadigini soylemislerdi.. Ahh tabi kemoterapi kafa yapmis olabilir diye dusundum ve yarin ezgiden ozur dilicektim .. Tam bi kabadayilik yapmistim ayrica yarin yorucu bir gun olucakti yogundumm kizlarla randevum vardi (!) sabah piskologumla konusup hastanenin okulunda vakit gecirecektim (annem orada arkadaslarim var zannediyor) daha sonra goz tedavim vardi genelde gorme bozuklugu artinca kanserde artmis oluyor. Hmm bide ezgiden ozur dilicektim.. Yani hep kizlarla randevum var diyip kendimi avutarak kendimi uykuya teslim ettim.
Sebebi yok canim bolum yayinlamak istedi kisada olsa yazdim bir seyler bu arada iyi kotu yorumlarinizi merak ediyorum :/ iyi geceler ^^