Alt ilişkileri

303 18 0
                                    


Minaj çocukluğu ve gençliğinde ailesiyle sık sık sorunlar yaşıyordu. Gerçek hayattaki sorunlarından kurtulmak için kendine karakterler oluşturur ve hayatını bunlarla devam ettirirdi.

New York dergisine konuşan Minaj, "kavgalardan uzaklaşmak için, her zaman yeni bir insan olmayı hayal ederdim. "Cookie" benim ilk kimliğim olmuş ve onu uzun bir süre kullanmıştım. Daha sonra "Harajuku Barbie", sonra "Nicki Minaj" oldum. Fantezi benim gerçekliğim olmuştu."

Yeni albümü için Minaj "Roman Zolanski" isimli yeni bir alt kişilik oluşturdu. Örneğin Trey Songz'la birlikte söylediği "Bottoms Up" şarkısında, rap yapan "Nicki Minaj" değil; "ikiz kardeşi" Roman Zolanskiydi. Minaj'a göre, o onun içinde doğdu ve ne zaman sinirlenirse ona dönüşüyor. Ayrıca "onun içinde bir şeytan olduğunu söyledi". Roman Eminem'in Slim Shady kimliği ile kıyaslandı. Öyle ki, Minaj ve Eminem, birlikte söyledikleri "Roman's Revenge" şarkısında bu kimlikleri kullandılar. Romanın "Martha Zolanski" isimli bir annesi var. Martha Zolanski, "Roman's Revenge" şarkısında ortaya çıktı. Martha "Moment 4 Life" klibinde Minaj'ın büyükannesi gibi gösteriliyor. Minaj, bu albümde hayranlarının Nicki, Roman ve Onika ile tanışacaklarını belirtti.

18 Kasım 2010'da Minaj "Nicki Teresa" adında yeni bir alt kimlik oluşturdu. Rengarenk eşarp giyerek hayranlarını New York şehrindeki Fuse studios'da The Garden of Dreams Foundation'de ziyaret etti. Minaj 6 Aralık 2010 tarihinde Lopez Tonight'a yeni bir görünümle, "Rosa" karakteriyle konuk oldu.

Nicki minajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin