- İlk sayfa
*Jeongin'in günlüğü*
~2 Ocak
Yazmaya başlarken, selam, merhaba yada sevgili günlük falan mı demeliyim? Cidden bilmiyorum, ama sevgili günlük daha mantıklı geliyor. Bu yüzden böyle bir başlangıç yapacağım!
Sevgili günlük...
Annem bunu yazmaya başlamamı sağladı, bana iyi geleceğini söyledi. Sanırım duygularımı yazmak güzel? Aslında nasıl bir giriş yapacağımı ve nelerden bahsedeceğimi hiç bilmiyorum. Ama galiba arkadaşlarım hakkında konuşmalıyım, değil mi? O zaman, benden sonra en genç olanla başlayacağım!
Seungmin. O gerçekten anlayışlı biri ve yemek yapmakta çok iyi! Ayrıca güzel bir sese sahip. Duygusal bir kişiliği var ve oldukça çalışkan~
Felix'le çocukluktan beri arkadaşım! Çok şapşal biri, ama onu sevimli yapanda bu. Bazen yavru kedi gibi davranıyor, o benim en yakın arkadaşım ve Chan hyung ile çıkıyor. İğrenç derecede tatlılar ♥
Ondan bahsetmişken...Chan sahip olabileceğiniz en iyi hyung! Ayrıca ağlamam gereken omzum. Ne zaman bir şeyler ters gitse, her zaman benim yanımdadır kendisi. Bu yüzden onu seviyorum, o gerçekten iyi biri.
Şimdi Jisung hakkında konuşalım. O bir sincap! Grup içinde ona her zaman böyle sesleniriz, çünkü sincaba çok benziyor. Bizim neşe kaynağımız, onu uykuyu sevdiğim kadar seviyorum!
Changbin ve Hyunjin'e gelince, onlar hakkında söyleyecek cidden çok şeyim var. İkiside mükemmel insanlar, bu yüzden şimdilik muah diyeceğim!
Minho'ya gelirsek... O diğer arkadaşlarımdan farklı. Yani, onu bir arkadaştan daha fazla seviyorum ve ona, bunu söylersem nasıl tepki vereceğini bilmiyorum. Bu yüzden bunu bir sır olarak saklayacağım...
Günlük, annem şu anda beni arıyor. O yüzden burada yazmayı bırakacağım!
- Yazar
Minho, gözlerinden akan yaşlarla sayfaya baktı. Neden? Jeongin'in ona olan sevgisini neden hiç fark etmedi? Aptal gibi hissediyordu. Felix ona acınası bir şekilde baktı. Hyunjin, bunların sadece bir rüya olması için yalvarıp mırıldanıyordu. Minho günlüğe bakarak konuştu, "Hadi devam et.."
JeongHo sevin, sevdirttirin <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Diary || JeongHo ✔️
FanficJeongin intihara teşebbüs eder. Hastanedeyken ailesi ve arkadaşları ise onun günlüğünü bulur. Neden kendini öldürmeye çalıştığını öğrenmek için günlükte yazanları okurlar ve acı gerçeği öğrenirler... 𝙹𝚎𝚘𝚗𝚐𝚒𝚗 + 𝙼𝚒𝚗𝚑𝚘 = 𝙹𝚎𝚘𝚗𝚐𝙷𝚘 (𝙈�...