Merhaba arkadaşlar. Tüm dünyayı çalkalayan BLACKPINK grubunu muhtemelen duymuşsunuzdur. Evet, ben de onları dinliyorum. Efsane şarkıları var ve grup üyelerini yakından tanıyabilmeniz için size yardımcı olacağım. Burada size onları anlatacağım ve belki bu vesileyle siz de onları görür, önyargıları bırakıp dinlersiniz.
Önce beraber bir kaç habere bakalım.
* K-pop yıldızlarından Blackpink'in yeni klibi "Kill This Love", YouTube'da en hızlı 100 milyon izlenmeye en hızlı ulaşan video olma rekorunu kırdı ve bu izlenme oranını yalnızca üç günde yakaladı.
* 4 Nisan'da yayınlanan ve şu an 145 milyona yakın izlenmeye sahip olan "Kill This Love", ilk 24 saatte 56,7 milyon görüntülenmeyle YouTube tarihinin yayınlandığı anda en çok izlenen videosu oldu. Klibin kırdığı rekorlar bunlarla da sınırlı değil. "Aynı anda" 979.000 kişinin izlediği video, tüm zamanların en büyük YouTube prömiyeri olarak adını yazdırdı.
* Şarkı aynı zamanda 4 Nisan'da iTunes Amerika listesinde bir numaraya yerleşti. Tarihi veriler Blackpink'in 2004'ten bu yana iTunes'da bir numaraya çıkan ilk kadın grubu olduğunu gösteriyor.
* Youtube'da en çok abonesi olan gruptur.
* Coachella'da yer alacak olan BLACKPINK, bunu başaran ilk kadın K-pop grubu olarak ön plana çıkıyor.
Evet, arkadaşlar bu adından çokça söz ettiren grubu tanımanın vakti gelmişti ve geçti. Ama onları dinlemek için vaktin var. Bu kitabımı bitirdikten sonra;
"Blackpink House" ve "24/360 with Blackpink" izlemenizi öneriyorum. Hem grubu hem de üyeleri daha yakından tanımanız için en iyi yöntem.
Hadi yeni bölüme geç de BLACKPINK grubunu öğren.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPINK
Non-FictionBLACKPINK grubunu çok seviyorum ve belki bu kitap vesilesiyle bu efsane grubu siz de seversiniz. Ön yargılı olma ve dene Bu arada favorim Lisa.