Av Sezonu

2 1 0
                                    

Tugay komutanından gelen emirle, ben ve emrimde ki 9 Komando gece 02:24 sularında; Balkaya Dağlarına gece operasyonuna gönderildik. Teröristlerin bol olduğu bir dağdır, balkaya dağları. Yükseltilere 2Km kala helikopterden araziye iniş yaptık, 100-150 metre civarı arazi keşifi yaptıktan sonra askerlerimle beraber ufak çaplı bir operasyon hareketini belirledik. Ben ve 3 Askerim önden intikal ederken geri kalan 6 askerim arkadan avlanmaları konusunda anlaşmıştık. Ufak bir toplantı sonrası harekete koyulduk, ben ve 3 askerim önden intikaldeyken askerlerimden birisi dağda ufak bir ışık kaynağı gördü, rotamızı oraya doğru çevirdik ve ilerledik.

Tabi gece karanlığı çöktüğü için uzak yerleri göremiyoruz, yaklaştıkca daha da büyüyen bir ışık kaynağı zamanla mağara önünde yakılmış mini bir kampa benzemeye başladı. En fazla 15 kişilik bir terör örgütü kampıydı. Esir almak amacıyla ufaktan sızma yapacaktık kampa, askerlerim sağdan soldan aldıkları ufak taşlarla nöbetçi teröristlerin dikkatını dağıtmaya başladılar, yerinden ayrılan nöbetcinin boşluğundan çember şeklinde kıskaça almaya başladık kampı. Sonrası ise ufak bir ateş, dökülen kanlar. Elimize yaralı ele geçirilen 4 terörist, gerisi zaten leş.

Elimizde yaralı olan teröristleri konuşturmaya çalıştık, konuşmamak için ne kadar direnselerde elinde sonunda konuştular. Aldığımız bilgilere göre bu dağın 4 bir yanı böyle mini kamplarla doluymuş ve en tepesinde kırmızı bültenle aranan ''^^!'^!'^ isimli terörist ele başı saklanıyormuş. Bu bilgileri telsizden operasyonu yöneten !'^+^'!'+ albayımla görüştüm, bize destek yollayarak bütün mini kampları basmamızı emretmişti. Bir an bile tereddüt etmeyeceğimi biliyordu komutanım. "Ben uğruna nice can vermiş kahramanların arkasından intikam yemini etmiş bir askerdim, son damla kana son nefesime kadar mücadele edecektim."

Destek kuvvetler gelene kadar sızma yaptığımız kampta konuşlandık ve sabah 05:52'ye kadar kamp kurduk. Sabahın ilk ışıklarında destek kuvvetlerimiz ufukta belirdi, hali hazırda kampa yol güvenliği için 6 askerimi yanlarına yolladım. Hepsi sağ salim burunları bile kanamadan kamp noktasına geldiler. Bütün tim komutanları ve unsur komutanları ile yapılacak operasyonun en ince detayına kadar plan yaptık. Saatler 08:00'i gösterdiği anda harekete geçtik. Ben ve timim 2 unsurdan oluşuyordu. İlk unsur sızma ve sabotaj unsuru benim unsurumdu, diğer unsur ise pusu ve suikast unsuru idi. İkiye bölünmüş şekilde ana kamp noktasına kadar gittik. Evet kırmızı listede aranan !^!'^^'!'+ teröristin kampına.

Kamptan ziyade daha çok iki tarafında da giriş olan bir mağaraydı, iki unsur olarak giriş ve çıkış yerlerine gizlenmiştik. Hepimiz silahlarımıza takılı olan dürbünler ile kırmızı listedeki teröristin gerçekten kampta olduğunu kesinleştirmek için bekliyorduk. Hiç hareket dahi etmeden 1 saat boyunca kampı izledik. Ki 1 saatin sonunda beklediğimiz !'^!'^!'^!' yerinden çıkıp bize gözüktü. Planımızda zerre hata yoktu kusursuz bir planımız vardı. Kimsenin burnu dahi kanamadan kampı dağıtıp çıkacaktık. Fakat bazen işler umduğunuz gibi olmuyordu. Kampı diğer destek unsuru Timsahlar ile kıskaca tam aldığımızda ateşe başladık hepsinin tek tek indiriyor aynı zamanda da yaklaşıyorduk. Nerden bilecektik ki olası bir baskın durumunda mağarının tuzaklanacağını. Ben ve iki Kahraman askerim bilmeden o tuzağın içine doğru hareket ediyorduk, sözde !'^!'^!'^! takma adlı ^!'^'!+^'+ adlı iti sağ almamız lazımdı.

Emirim doğrultusunda iki askerim mağarının içine adım atar atmaz orta çaplı bir patlama meydana geldi patlamanın etkisiyle dengemi kaybettim ve kafamı kaya parçasına vurdum. Orada bayılmışım. Operasyon devam ederken destek unsurunun emrinde bir asker beni mevziye çekmiş, mağarada tuzağın patlaması içeri yolladığım iki askerimi oracıkta şehit etmişti kendime geldiğimde operasyon bitmişti.

!'^!'^! adlı köpek ele geçirilmiş ve sorguya çekilecekti, Sorgu için itin yanında gittiğimde sağlam bir dayak yemişti. Üstüne iki askerim için birde ben dayak attım. Sorgularken benimle alay eder bir tavırda konuştuğu için tabancamın tersiyle ağzının üstüne iki tane çaktım kırılan dişleri ve ağzından akan kan beni dahada delirtmişti iyice konuşturduktan sonra bütün sorguyu ses kaydına aldırdım. Dahasında ise kafasına 4-5 el ateş edip onu oracıkta öldürdüm. Gün devam ederken helikopterler geldi önce şehit arkadaşlarımı aldılar; sonra leşleri aldılar, daha sonrasında ise bizi ve destek unsurunu aldılar. Bu operasyon ile Av sezonunu ilk biz açtık. Gün devam ederken ben ise bir aylık izine ayrıldım.

"Kahraman arkadaşlarımın aziz Ruhlar Şad olsun."

BİR KAHRAMANDAN ANILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin