UFAK ANLAŞMAZLIKLAR

0 0 0
                                    

Nihayet 1 aylık iznimden döndüğüme sevinirken,Nizamiye önünde kadın sesleri duyuyordum. Bu benim için ufak çaplı bir problem olabilirdi çünkü Burası bir kışla ve burda bir sürü ne olduğu belirirsiz asker var. Karargahın kapısından içeri girerken hazıra geçen askerlerimin o gür seslerini dinlerken yabancı sesler duydum,şaşırdım. Bu kulağıma yabancı gelen seslerin ikisi çok gür çıkar iken birisi çok inceydi düşündüğüm şey benim takımımada yansımış olmalı ki Unsurumda bir Bayan Personel vardı. Hayatının baharını dağlarda geçirmiş biri olarak bize verilen görevlerin onun için zorlayıcı olduğunu düşünüyordum.

+''Herkes 10 dakika sonra içtima alanına.'' -''Emredersiniz komutanım!!''

İçtima alanında iken yeni gelen askerlerin fiziki formlarını çok merak etmiştim acaba bizimle çalışmak için uyumlu olabilirmi.

+''Herkes beni dinlesin,bugün izinden döndüm yeni gelen arkadaşlar ben Teğmen '^'^'^!+'^',Hepiniz hoşgeldiniz.''

-''Sağolun komutanım! ''

+ ''Sağa dön,uygun adımlar ile spor salonuna marş!''

Aslanlarımı özlemişim,heleki o botlarını tak tak yere vuruşlarını.

+''Evet arkadaşlar,bugün size ufak süprizlerim var,heyecan yapmanıza gerek yok hemen gösteriyorum,yarım sağa dön,şınav vaziyeti al!'

Herkes şınav pozisyonu alırken,bende onlar ile birlikte şınav pozisyonu aldım.

+''Say asker!''

-''1-2-3-4...''

+''Ayağa kalk,alan içerisinde dur emrime kadar hafif tempo koşu,marş!''

Hepsi kaplan gibi çevik çita gibi hızlıydılar,hepsinin gözündeki o teröristlere karşı olan kini nefreti ve intikam duygusunu görebiliyordum. Hepsi birer kurt gibiydiler. O sıra spor salonuna Albayın emir eri geldi.

-''Komutanım,Albay !'^!'^+^!'+ sizi odasına çağırıyor''

+''Geliyorum aslanım geliyorum.''

Yavaş adımlar ile Albayın makam odasına doğru ilerlerken hem içimde tedirginlik ve heyecan ile boğuşuyordum hemde Albayın neden beni emrettiğini merak ediyordum. Albayın kapısını tıkladım ve içeri girdim ki ne göreyim Kahverengi gözlü siyah uzun saçlı orta boylarda bir bayan gözümü ondan alamazken albayın o kalın sesi kendime getirdi.

-''Evet,!'^!'^'+' hoşgeldin bugün iznin bitmiş,özledik seni buralarda''

+''Evet komutanım iznim bitti,Allah'a şükür bitti kafayı yiyecektim komutanım.''

-''Olur öyle evladım,bak seni kimle tanıştıracağım''

-''Bu Astsubay Çavuş !'^''+^'^+^ senin timinin yeni üyesi sen gelmeden diğerleri gibi karargaha yollamak istedik ama belge işleri biraz uzun sürdü''

+''Ah şey memnun oldum +^'+^'+ ben Teğmen !'^'+^'+^!.''

/''Bende memnun oldum Teğmenim.''

+''Komutanım eğer belge işleri bittiyse sizin ile özel görüşmek istediğim konular var.''

-''Tabii ki evladım otur,!'^'^+' kızım sende diğer ekip arkadaşlarının yanına git onlar ile tanış aynı zamanda ne yapıyorlarsa onlara uy''

/''Emredersiniz komutanım''

O güzel kız odadan çıkarken bile gözümü ondan alamadım o kadar alımlı bakımlıydı ki sanırsam ondan hoşlanmaya başlamıştım.

+'' Komutanım burası bir karargah tabii ki bayan personeller olacak fakat neden operasyonel birliğe bir bayan personel atadınız ki.''

-''Evlat,onları sandığın gibi normal personel değiller onlar bizim çoğu personellerimizden daha iyi daha kuvvetli personeller,benimle konuşman gereken başka bir konun yoksa günün geri kalanında bütün takımına spor yaptır.''

+''Emredersiniz komutanım,iyi günler dilerim''

Albayın odasından çıktım ve koşar adımlar ile spor odasına gittim,geldiğimde hepsi oturmuş aralarında muhabbet ediyordu taki emir astsubayım beni görene kadar

-''Dikkat''

Herkes hazır ola geçerken içimden bir ses fırça atmalısın onlara diyordu ve o sese uydum..

+''Evet arkadaşlar ben burdan Albayın odasına giderken size ne dedim. Ben dur diyene kadar koşacaksınız demedim mi, ne bu ciddiyetsizlik arkadaşlar burası Askeriye,Lise değil bende beden eğitimi öğretmeni değilim. Hepinize ceza nizamiye önüne herkes.''

+''HEMEN!!''

Herkes koşar adımla nizamiye önüne giderken içimden kahkahalar atıyordum onların yüzündeki korku,beni güldürüyordu.Yanlış olmasın sayın okurlarım ben cani değilim tamamen disiplinli olmalarını istediğim için böyle yapıyorum.Nizamiyenin önüne yaklaşmışken içimdeki ceza verme isteğini bir türlü durduramadım ve verdim.

+''Erkekler Sırt Üstü yatsın hemen,Kızlarda yüz üstü yatsın sen Astsubay !'^!'^!'^! gel yanıma''

-''Emredin komutanım''

+''Ben burda erkeklerin karnının üstünden geçeceğim basarak,sende hemen karşı taraftan kızların olduğu kısımda aynısını yapacaksın anlaşıldımı''

-''Anlaşıldı komutanım'' dedi ve hemen işe başladı.

Ben erkeklerin karnının üstünden geçerken ah uh diye sesler duydum ve hepsini aklımın ucunda isimlerini kazıdım.Kızlarda bir ses bile yoktu sanki hepsi daha sert daha acımasıza cezalardan gelmiş gibiydiler.

+''Erkekler doğru nizamiyenin yapay gölüne hemen,Kızlar sizde koşu pistine doğru ben gelene kadar Yüksek tempo koşu''

Erkeklerden duyduğum o ah uh sesleri beni sinirlendirmişti burası kartal yuvası burası Komando yuvası iken kızların çıt çıkarmayıp erkeklerin ah uh etmesi gerçekten zoruma gitmişti,hepsini tam teçhizat giydirdim ve ellerini ayaklarını bağladım.

+''Sen !'^!'^!'^ Nasıl Ah dersin'' o sıra tekmeyi basıp göle attım.

Sırayla hepsine yaptım hepside balık gibi maşallahları var yüzüyorlardı.Hepsi sudan çıkınca ıslak ıslak hortumla döve döve acıya alıştırdım,Umarım bir daha böyle şeylerle karşı karşıya gelmem.

''Disiplin Şiarımız,Görev Aşkımız,Feda Canımız''

BİR KAHRAMANDAN ANILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin