როგორც ყოველთვის დილით ჩემი საშინელი მაღვიძარა მაღვიძებს და ჩემს საწოლს მოშორებს მაგრამ ახლა მაღვიძარის დარეკვამდე გავიღვიძე რაც ძალიან გამიკვირდა. შხაპი მივიღე, წიგნები ჩავალაგე და მოვემზადე
შემდეგ კი ჯენის გასაღვიძებლად წავედი უი ხო სულ დამავიწყდა მე ლალისა მანობანი ვარ კიმ ჯენი ჩემი საუკეთესო მეგობარია ბაღიდან ერთად მოვდვივართ ახლა უკვე მეთერთმეტე კლასში ვართ დღეს სკოლაში მეორე სემესტრი იწყება სკოლაში გვაბულინგებენ მაგრამ ეს უკვე გვკიდია რადგან მივეჩვიეთ თუ ნერვები გვაქვს ცოტას მივაჯეკიჩამებთ ხოლმე და დირექტორის კაბინეტში უთქმელად მივდივართ იმიტომ რომ უკვე ვიცით რომ მისვლა მოგვიწევს და მათ აღარ ვაწვალებთ ხოლმე სიმართლე გითხრათ სკოლაში ყველაფერ სიგიჟეს ჩვენ ვაკეთებთ ამიტომ ყოველდღედირექტორთან ვართ და უკვე დავუძმაკაცდით კიდეც.
ჯენი მალე გაემზადა
და სკოლაში წავედით. სკოლაში რომ მივედით რათქმაუნდა ისევ იგივე დაიწყო სკოლის ტოპ 3 ძუკნა ჩვენსკენ მოემართება.
-ჰაჰ გოგოებო მოგვენატრეთ-ჩაისმირკა ემამ
-ვაუ ნახე სტილიც შეუცვლიათ უნდა ვაღიარო უხდებათ-(მინა)
-ჩვენ არ მოგვნატრებიხართ ეხლა კიდე გაგვატარეთ_პასუხისთვის არც დაგვიცდია ისე წამოვედით და კლასში შევედით მე და ჯენი რათქმაუნდა ერთად დავჯექით ჩვენს წინ კი 2 ბიჭი დაჯდა ალბათ ახლები იყვნენ სიმართლე გითხრათ ერთი ცოტა მომეწონა კიდეც მალე გაკვეთილიც დაიწყო.
-ბავშვებო პირველ რიგში გილოცავთ მეორე სემესტრის დაწყებას და ხო ახალი მოსწავლეები გვყავს კიმ თეჰიონი და ჯეონ ჯანქუქი_თქვა მასწავლებელმა და ხელი ჩვენს წინ მჯდარი ბიჭებისკენ გაიშვირა
-გამარჯობათ_თქვეს ძალიან საყვარლად ნუ მხიარულად.
გაკვეთილი მალე დამთავრდა და რადგანაც პირველი დღე იყო ადრე გამოგვიშვეს გოგოები რათქმაუნდა მათ მიცვივცდნენ მაშინვე მაგრამ ისინი მათ აიგნორებდნენ მხოლოდ მინას ემას და როუზსს დაუახლოვდნენ რათქმაუნდა ჰორმონების დასაკმაყოფილებლად აი დანარჩენებს კი მალევე დაუახლოვდებოდნენ. როუზი ჩვენი მეგობარი იყო მაგრამ მოულოდნელად მათთან გადავიდა არადა სულ მათ ლანძღავდა.სიმართლე გითხრათ თავიდან მეგონა საყვარლები იქნებოდნენ მაგრამ შევმცდარვარ ისე იქცევიან ფლეიბოი იქნება ორივე. დღეს პარასკევია ამიტომ კლუბში წასვლა გადავწყვიტეთ.