A/N:- පලවෙනි පාරට FF එකක් ලියන්නේ. කියුට් Love story එකක්. මම හොද Writer කෙනෙක් නම් නෙවෙයි.ලියලම බලනවා 😂.
Kim Seo Jin
Kim seo jin කියන්නේ හුරතල් මූනක් තියෙන කෙල්ලෙක්.ගොඩක් තරහ යන චරිතයක්. ඒ වගේම ගොඩක් සංවේදී. එයා ආදරේ කරන අය වෙනුවෙන් එයා ඕන දෙයක් කරන්න ලෑස්තී.
Doh kyungsoo
හුරතල් මූනක් තියෙන වැඩිය අනිත් අය එක්ක කතාවක් නැති , වැඩිය විහිලු කරන්නැති , එක එක බැල්මවල් දාලා කෙල්ලොන්ව දැලේ දාගන්න , මහ අමුතු කොට පොරක්. ( හම්මෝ වාක්යයේ දිග 🤧) මොක උනත් කනට මී පැණි වක්කරනවා වගේ ලස්සන Voice එකක් නම් තියෙනවා.Park chanyeol
මෙයා ගැන කියනවනම් රිටක් වගේ උස මිනිහෙක්. Kyungsoo ගෙන් ගුටිකන්නම ඉපදුන එකෙක්. Kyungsoo ගෙ මී පැණි කටහඬ වගේම කනේ තියෙන කලාදුරු ඔක්කොම සුද්ද වෙලා යන විදිහට Rap කිරීමේ හැකියාවක් තියෙනවා.
Byun Baek hyun
දැක්කම ආදරේ හිතෙන හුරතල් මූනකට හිමිකම් කියයි. කලින් දෙන්නට වගේම singing වගේම Rapping දෙකම මෙයාට පුලුවන්. තැන නොතැන නැතුව පිස්සු නටනවා 😂. කලින් කෙනා වගේම kyungsoo ගෙන් ගුටිකන්න ඉපදුනු එකෙක්.
Park wolha
මේ ඉන්නේ seo jin ගේ හොදම යාලුවෙක්. හැමෝටම පේන්න පොශ් විදිහට හිටියට හරිම සංවේදි කෙනෙක්. අනුන්ගෙ ප්රශ්න තමන්ගෙ කරගෙන උදවු කරනවා. ගොඩක් හොද කෙනෙක් .
Song heo na
මෙයත් seo jin ගෙ හොදම යාලුවෙක් . කියුට්, හැමෝගෙම හිත දිනාගන්න හොදට දන්නවා . අනිත් අය වගේ නෙවෙයි ටිකක් වෙනස්. ගොඩක් අය ආස දේවල් වලට මෙයා ආස නෑ.
Min soo ah
හැමෝටම පේන්න හොද චරිතයක් . ඒ උනාට ඇතුලින් මහ කුනු ගොඩක්. Seo jin ගෙ හොද යාලුවෙක් වෙන මෙයා එයාගෙ යාලුවෙක් වෙන්නෙ එයාගේ ආසාවන් ඉෂ්ඨ කරගන්න විතරයි.
......................................................................
A/N :- හිතනවා ඔයාලා කැමති වෙයි කියලා මොකුත් හිතන්නැතුව ඔහේ ලියන්න ගත්තේ 😂 . මම FF එකක් ලියන්න ගොඩක් ආසාවෙන් හිටියේ D.O main character එක විදිහට අරන් . මොකද එයා මගේ Bias .
ගතාව ඉස්සරහට ගොතාගෙන යනවා බය වෙන්න එපා . කියවන්න ආසනම් ඔය තරුව ඔබලා වෝට් එකක් දීලා comment එකකුත් දාගෙන යන්න 😂.
YOU ARE READING
ONLY YOU ( Completed ☑️)
Fanficදගකාර කෙල්ලො තුන්දෙනෙක් ... හැන්ඩ්සම් කොල්ලො තුන් දෙනෙක් .. ඒ හය දෙනා අතර එකතුවෙන එක්තරා කපල් එකක් 🌚. ඒ දෙන්න වෙන් කරන්න හදන කෙල්ලෙක් . කෙල්ලව ලබාගන්න බැරුව වෛරයෙන් බැදුනු කෙනෙක්. අන්තිමට කොහොමහරි එයාල කරදර වලින් ඈත් වෙලා එකට ජීවත් වෙනවා 💗.