Eski bilgisayar hocasi(kız,okuldan gitti.Birsey icin okula uğramiş,Bizim sınıf erkekler haric onlari pek sayiyoruz 16 kisilik sınıfta 5 kisiler.Kızlar olarak hocaya sinir kapiyoruz.(Güzeldir demeyin karı 30 yasında falan.Güzele güzel derim..neyse)
İsmi önemli değil bi hocanin dersinde dersimize girer ve hocaya birseyler anlatmaya başlar o sırada aşık kızlar gibi elini saçlarinin arasinda oynatir.Saçının dalgasiyla oynadigisırada ben kızlara döndüm ve:Bu hocaya kur yapiyor dedim.Sanırım herzaman ki gibi yüksek sesle söylemişim hocaya bi baktim karı bana tip tip bakıyor.Kendime tepkim.Eci kaç ,Eci sıranın altına saklan,bu karı seni gebertir.Allahtan birsey yapmadi.
*Hoca gidince Emirhan bunun yüzüne birşey olmuş delik delik dedi(eski bilgisayarcı için)
Şeyma:Fondöten sürmeyi unutuş dedi.
Emirhan:O ne lan?
Şeyma:İşte yüzündeki o siyahlıklari delikleri kapatiyor dedi
Emirhan:Haaa.O zaman gitsin sürsün böyle çok tipsiz olmuş dedi
# Benim yaptiğim çok mallık vardi ama defterime yazadiğim için çogu seyi hatta hic bir seyi hatirlamiyorum.Salak ben kendi yaptigin salaklıklari yazsana ama işte ben yaptiğim sakalarin farkinda olmuyorum.Ben hocayla atışırken bir sey soyluyorum sınıf gülmeye başlıyor ben onlara saftirik gibi bakıyorum.Biraz dobrayimdir.Biraz değil çok fazla bu yüzden bir gün başına bir şey gelicek ama.Off ben mallıklari mi niye yazmamişim ya şuan pişmanlık duyuyorum .Allak'tan 12.sınıfın bitmesi için bir dönem daha var.Ben o zamana kadar daha çok mallık yapar.Başımı derde sokarım.Sonrada buraya yazarim.:'D ve yazdigim seyler irencsede söyleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldan Anılar
Non-FictionHatıralar unutulmasin :') Eci'nin arkadaşalari ve olanlar :') Not:Bu kitap benim defterim günün birinde kaybolursa burdan bulurum diye yazdığım seylerdir:'D .