4.Bölüm •Sıçtık? Sıçtın•

504 27 30
                                    

Multimedia: Sahil

-

Sabah gözlerimi açar açmaz hemen hazırlanıp çıkmıştım okula geldiğimde kimse olmadığından mal mal etrafa bakıp durmuştum. En sonunda kantine inip kendime bir tost almış yemiştim sonra bir tostla yetinmemiş bir tane daha yemiştim ve şuan bahçede meyve suyumu içiyordum. En son çocuğu arıyorum dedim ya unutun onu. Telefonu elime alıp facebook'a girdim gördüğüm haberle çığlık attım. Kardeş Payı sonunda başlayacaktı yahu. O kadar dizi izleyen biri değilimdir ama beni güldüren her diziyi izlerim. Telefon elimden çekildiğinde kafamı sinirle yukarı kaldırdım kaşlarım anında gevşerken karşımdaki 'yakuşukluya' baktım.

"Konuşmamız lazım" dedi yanıma otururken.

"Ne hakkında?" dedim güneşten dolayı gözlerimi kısarken.

"O gün hakkında her şeyi öğrenmem lazım"

"Düzgün konuş lan filmi çekiyoruz burada öğrenmem gerek falan" dedim

Bana baygınca bakıp kolumu tutmasıyla okulun dışına sürüklemesi bir oldu. Ben çırpınırken o ağzını açmıyor ileri bakıyordu. Amanın yoksa beni kaçırıyorsa?

"Yetişin! Kız kaçırıyolar!" diye çığlığı basıverdim. Yanımıza birkaç esnaf amca gelirken çocuk beni daha da sıkı tutmaya çalışıyordu. Göbekli ve bıyıklı adam elindeki bıçağı çocuğa doğrultup konuşmaya başladı.

"Bırak lan kızı!" Çocuk gülmeye başlarken herkes susmuş çocuğa bakıyorduk.

"Bak şerefsize bak! Daha birde gülüyor. Gel hele gel gel" amca bıçağıyla yaklaşmaya başladığında elimi tutup kaçmaya başladı tabi bende onla. Elimi geriye çektikçe daha kuvvetli koşuyordu. Ha maşallah ne güçmüş arkadaş.

En sonunda durup nefes nefese kaldığında arkasındaki banka oturdu ve soluklandı. Elini yanına vurduğunda olmaz anlamında kaşlarımı kaldırıp indirdim.

"Bak, herşeyi anlatacağım sadece dinle" üstünde bizim okulun formaları vardı ve şuana kadar bir şey yapmamıştı. Aman azcık ekşın olsun. Yanına gidip oturduğumda bana döndü ve herşeyi anlattı.

"Elektrikler kesildiğinde o koridora nasıl geldin?" diye sordu. Yoksa o karanlıktaki çocuk bumuydu? Kafamı geri çevirip vücudunu süzdüm vallahi oydu.

"Oraya ben gelmedim sırayla aşağıya inerken birisi beni tuttu ve o koridora getirdi. Sonra senin telefon ışığını gördüm.

"Bak sana herşeyi anlatacağım fakat delirme" dediğinde delireceğimi anladığım halde kafamı salladım.

"Bak bir grup var 4 erkek 1 kız psikopatın tekiler. Okulun şartellerini indirip önceden seçtikleri kızıp bulup karanlığın ortasında" deyip sol elinin iç kısmına sağ elinin üstünü vurmaya başladı. Gözlerim büyürken çocuğun yüzüne baktım. Yani o gün bu çocuğu bulmasaydım beni şey yapçaklardı.

"Hemde 4 erkek birden"

"Kız?"

"Kız sadece onlara yardım ediyor bir şey yapmıyor"

"Adları ne bunların?"

"Emir, Kuzey, Barış, Çınar ve Çisil"'

"Çisil mi? O ne lan çiş gibi" dedim ve kahkaha atmaya başladım. O yüzüme sinirle bakarken kahkaham durdu.

"Bence güzel isim ya" dedim 360 derece dönerken.

"Sahiden adın ne?" dedim kocaman gülümsemeyle cevabı beklerken.

"Buğra" diye kestirip atarken ayağa kalktı ve yürümeye başladı. Bende ayağa kalktım ve arkasından bağırdım.

"Serenay!" diye bağırdım. Arkasını dönüp arka arkaya yürürken konuştu.

RUH ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin