◌ you're my my my my lover
✾
eunbi çiçeklerle dolu balkonunda oturmuş yeşillikte uçuşan kelebekleri izleyip 2 ay önce başlayıp bir türlü bitiremediği hırkanın düğmelerini dikiyordu. renk olarak moru seçmişti, aralara da küçük papatyalar eklemişti. önümüzdeki kış onu giyecekti.
az sonra yanına bulut geldi. o eunbi'nin en yakın arkadaşı, ailesi; kedisiydi. uykusundan yeni uyanmış, gözlerini açamadan eunbi'nin çilekli eteğine sürünüyordu. eunbi sandalyesinde biraz eğilip bulut'u kucağına aldı, biraz sevip hırka işine devam etti.
birkaç dakika sonra tam bitirmişti ki bulut oynadığı ip yumağını aşağıya düşürdü. eunbi panikle ipin arkasından aşağıya baktı. uzun siyah saçlı bir kadın elinde yumakla ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. eunbi yukarıdan kıza bir dakika beklemesi için seslendi ve sandalyesini asansöre doğru sürdü.
aşağıya indiğinde uzun siyah saçlı kadın dağılan ipi toplamış gülümseyerek eunbi'ye bakıyordu.
➷
neşeli, mutlu ve yaşama sevinci olan iki insan; birbirlerinin hayatlarına girdiklerinde hayatlarında artık neşe, mutluluk, yaşama dair güzel düşünceler ve bunların yanında aşk da olur.。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆
yazmakla ilgili herhangi bir yeteneğim yok sadece öylesine
abi ben edebî olayım derken cringe oluyorum bu ne...
bir de kimse yazmıyordu ben yazayım dedim... umb yazın. VE ARDINDAN LÜTFEN BENİ ETİKETLEYİN LÜTFEN(இдஇ; )
kendinize iyi bakıın
ʚ♡⃛ɞ(ू•ᴗ•ू❁)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
duvardaki papatyalar, umb
Fanfiction- yarın yine gel, lütfen. - geleceğim! beni yine burada bekle, lütfen. • gfriend - viviz, sinb & umji