20.

111 3 0
                                    

Jen co jsem zapla počítač, začal mi vyzvánět hovor. Na hovor se měli připojit i moji rodiče.

Skip hovoru bcs. Jsem líná 😅

Hovor proběhl v klidu. Rodiče se rozhodli že nenavštívím já je, ale oni mě. Koupili si lístky do LA na příští týden. Právě je 12:30 a já ještě nejedla. Vstala jsem že židle a pořádně se protáhla, protože jsem seděla na zadku 2 a půl hodiny a za tu dobu se od tamtud ani nehla. Vzala jsem si ručník a mířila do sprchy. Než jsem ale stačila do ní vykročit někdo mi volal. Daniel.
Hovor:
Ka: Ahoj
Da: ahoj zlato, tak mě napadlo... jedla si už?
Ka: ne nejedla, vůbec sem to nestihla, teď se chystám do sprchy a pak sem si chtěla něco uvařit. Pročpak?
Da: to jsem si myslel...(zasmál se) nechtěla by si se mnou zajít na oběd? Taky jsem nejedl a musíme si naplánovat jak jim to řekneme.
Ka:jasně, jdu se osprchovat a pak tě budu čekat. Kdyby si tu byl dřív, víš kde jsou náhradní klíče od domu
Da: ano vím, budu se těšit, zatím pa. Miluji tě.
Ka: já tebe taky, pa.

Šla jsem do sprchy. Nechala jsem si sepnuté vlasy v drdolu, abych si je nenamočila, protože jsem si vlasy umyla včera večer. Jen co jsem vylezla osušila jsem se a s ručníkem okolo těla zamířila přímo do pokoje. A pokud si říkáte kde je Gabbie... Je až do konce příštího týdne doma v České republice, takže mám dům sama pro sebe. Taky tu trávím většinu času s Danim a někdy přijdou i ostatní, jinak sem já u nich a nebo sama doma. Otevřela jsem dveře od pokoje a málem mi vyskočilo srdce z hrudníku. Daniel ležel vyvalený u mě v posteli a já jak jsem to nečekala tak jsem se ho strašně lekla.

Ka: No do pr... co tady děláš!! Víš jak sem se tě lekla?!
Da: taky te rád vidím lásko
Zasmál se Dani, přišel ke mě a dal mi pusu na přivítanou.
Ka: taky tě ráda vidím ale myslela jsem že tu nejsi a kdyby jo tak by si byl dole v obýváku.
Da: já vím, promiň
Ka:nic se neděje. Usmála jsem se a dala mu rychlou pusu než sem ho hnala z pokoje.
Da: proč mě ženeš pryč??
Ka:jdu se převlíct, takže ty padej dolů a přemýšlej nad tím jak jim to řekneme.
Da:ale-
Než stihl něco říct zavřela sem mu přímo před obličejem, začal kňučet (jako pejsek když je smutný), abych mu otevřela ale já se jen zasmála a šla se převléct. Vlasy jsem si jen rozpustila a rychle rozčesala. Seběhla jsem schody, vzala si peněženku, mobil a strčila si to do malé kabelky přes rameno.

Ka:tak můžeme
Zavolala jsem na Daniho. Vypl televizy na kterou koukal mezitím co jsem se chystala. Přišel ke mě, obejmul mě a pošeptal mi do ucha:
Da: sluší ti to
Ka:děkuji
Řekla jsem a lehce se začervenala. Šli jsme na jídlo a po jídle zamířili hned ke klukům domů. Vyšli jsme z auta a šli k jejich domu. Než jsme vešli dovnitř, zastavil mě Dani.
Da: připravená?
Jen jsem kývla hlavou k souhlasu, usmála se, chytla ho za ruku a z hluboka jsem se nadechla. Vyšli jsme dovnitř a kluci co se zrovna naháněli po celým domě. Zach a Jack utíkali před Corbynem a Jonahem (ano Jack zůstal v LA protože mají nějaká vystoupení, takže nemohl letět s Gabbie). Kluci se zastavili jen co zaregistrovali že se držíme za ruce s propletenymi prsty. Začali se navzájem překřikovat a já s Danim jsme tam jen nechápavě stáli.

Co: No konečně! že vám to trvalo!
Ja: HA! Vyhrál jsem kilo od každého z vás!! Řekl Jack a začal se vytahovat že cosi vyhrál.
Za:to není fér
Jo: nevyhrál! Řekl si že budou spolu do neděle a co je za den?! Ano odpovím za tebe... středa!!
Jack: NENENE já jsem říka-
Da: TICHO!!!
Všichni zklapli a koukli se na nás.
Ja +Jo+ Za+Co: promiň
Ka:vy jste se o nás vsadili?
Co: no jo, ale teď pojďme do obýváku a vše si ujasníme.
Zach: stejně si nevyhrál Jacku
Ja: Vyhrál, jen vy jste idio-
Ka: Zavřete klapačky a vypadněte si sednout vedle na gauč.
Zařvala jsem, protože jsem měla už po krk toho jak se hádají. Jonah přišel k Danielovi a řekl mu.
Jo: máš drsnou holku, která zkrotila Jacka a Zacha. Té se drž.
Oba jsme se zasmáli a šli jsme si sednout aby jsme jim vysvětlili jak to tedy doopravdy bylo. Život byl najednou ještě víc skvělej než jsem si myslela že být může. Ja mám toho nejlepšího přítele, kterého Nade vše miluju, moje nejlepší kamarádka má také přítele což je můj nejlepší kámoš a čekají spolu malou holčičku a moji ostatní nejlepší kamaradi mají všichni zdravý a šťastný vztahy jako já s Danim. Lepší život sem si snad přát ani nemohla.

Konec.

____________________________________________

Omlouvám se za špatný příběh a ještě horší konec. Vůbec nemám čas kvůli škole, tréninkům a brigádě. Nevím jestli budu ještě někdy něco psát, ale tak nechme se překvapit. Veselé vánoce a užívejte prázdnin které budou.

Ahoj :)

Můj Život V LA (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat