Baştan söyleyeyim animeyle pek alakası yok. Yani titanlar falan. Wattyde ne kadar çok arasam da bı tane bile Ymir x Historia(Christa) kurgusu bulamadım. Bende dedim neden ben yazmıyorum jdkdjdkdk. Umarım seversiniz.
...
"Kraliçe Historia. Bundan emin misiniz? Pek dost canlısı insanlara benzemiyorlar. Onlarla anlaşma yapmak biraz tehlikeli olabilir."
"Merak etme Ymir. Başımın çaresine bakabilirim."
"Sizin korumanız olarak buna izin veremem efendim."
"Bu anlaşmayı yapmayacak olursam öbür insanlara zarar gelmesinden korkuyorum."
"Ama ya bu yaptığınız yüzünden içeriye hain girecek olursa? Anlaşmalarında birçok şey istiyorlar. Biraz..."
"Sakin ol Ymir. Dikkatli olduğumuz sürece bir sorun olmayacak."
"S-Siz öyle diyorsanız..."
...
"Kraliçe Ymir. Sizinle görüşmek istiyorlar."
"İçeri çağır." Yavaşça aralanan kapı ile içeri dolan birkaç kişi ile kahverengi saçlı kız rahatsız bir tavırla üniformasının yakasını gevşetti. Sarı saçlı kraliçesine masumca bakarken onun öbürlerine gülümsediğini görünce içindeki huzursuzluk daha çok arttı. "Kraliçe Historia bundan emin misiniz?"
"Evet Ymir merak etme. Şimdi lütfen anlaşmayı getirir misin?"
"Emredersiniz." Hızlı adımlarla yan odadaki kağıt ve dolma kalemleri aldı. Derin bir soluk alıp kapıyı araladı ve gergin sessizliğin olduğu büyük masaya gitti. İlk önce kraliçesinin yanına gitti ve elindeki kağıdı önüne sererek kalemi nazikçe parmakları üzerine bıraktı. "Teşekkürler Ymir." Ardından bakışlarını ondan alıp karşısında oturan adama çevirdi. "Anlaşmayı çoktan yaptığımıza göre geriye bir tek imzalamak kalıyor."
"Siz nasıl isterseniz Kraliçe'm." Kahve gözlerinde oluşan sinirle adamı süzerken kolunda hissettiği nazik parmaklar ile bakışlarını sarışına çevirdi. "Ymir." Elindeki kalemi görünce bedenini dikleştirdi. "Hemen efendim." Kağıdı kırıştırmamaya özen göstererek eline aldı ve kalemle birlikte masanın öbür ucuna yürümeye başladı. Kağıdı adamın önüne sererken kafasını eğdi ve sinirle kalemi masaya bırakarak tekrardan sarışının yanına doğru adımlamaya başladı. "Ymir sakin ol. Her şey yolunda gidecek." Mavi gözlerini onunkilere dikerken kahve saçlı içine dolan huzurla tamam anlamında kafasını salladı. O sırada masanın karşısındaki adam sinirle ellerini masaya vurarak ayağı kalktı.
"Ne demek malların yüzde ellisini istiyorsunuz! Yüzde otuz beşi diye anlaşmıştık. Bu topraklarda tarım ve hayvancılık ne kadar zor sizin haberiniz var mı!" Sarışın oturduğu yerden doğrulup konuşacağı sırada ymir sinirle elini masaya vurdu.
"Sen kiminle konuştuğunu sanıyorsun! Karşında sıradan bir kişi yok!"
"Ymir. Sakin ol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
once i had a love- ymihisu
Fiksi Penggemar-Angst- One shot... Ymir x Historia [Tamamlandı]