#Romance #Supernatural
OTP- KyungMyun #DoKyungSoo #KimJoonMyun
မနက္ခင္း ေနေရာင္ေတြ မွန္ျပဴတင္းေပါက္ကိုျဖတ္ၿပီး သူ႔မ်က္ႏွာေပၚက်လာတယ္.. မ်က္ခြံပါးပါးေလးကို လာထိုးတဲ့အလင္းေရာင္ေတြကို.. လက္ဖ၀ါးေသးေသးေလးနဲ႔ကာၿပီး သူမ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္လိုက္တယ္..
''ေအာ္.. ၇နာရီေတာင္ထိုးေတာ့မွာကိုး...'' အိပ္ရာေဘးနားက စားပြဲတင္နာရီကိုၾကည့္ၿပီး KyungSooတေယာက္ တိုးတိုးေလးေရရြတ္လိုက္တယ္....
ၿပီးေတာ့ ေျခလွမ္းေတြက ေ၇ခ်ိဳးခန္းဆီကို ဦးတည္လိုက္တယ္...
သူ႔အတြက္ေတာ့ ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္း ဒီလိုပဲစေနက်..အိပ္ခန္းက၂ေယာက္အိပ္ခုတင္မွာ ၁ေယာက္တည္းအိပ္ရတာ..၆လေလာက္႐ွိၿပီဆိုေတာ့..အက်င့္ရလာၿပီ..အထီးက်န္တယ္ဆိုတာသူ႔အတြက္ကအေဖၚလိုျဖစ္ေနၿပီ... သူအလုပ္သြားရမယ္..အလုပ္ေရာက္လို႔..လုပ္စရာေတြလုပ္ေနတဲ့အခါ သူ႔စိတ္ေတြတျခားကိုမေ၇ာက္ဘဲ..အလုပ္ထဲမွာ စိတ္ေရာက္သြားတဲ့အခါ..သူ႔ႏွလံုးသားက နာက်င္တာေတြလည္း ခဏေမ့ႏိုင္တာေပါ့...
ကမ္းေျခေဘးနားက ၁ထပ္ တိုက္ေလးက ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိတိတ္ဆိတ္ၿပီး အထီးက်န္ေနတဲ့ပံုနဲ႔... တိုက္ေ႐ွ့ျမက္ခင္းျပင္ေလးမွာေတာ့.. မသံုးတာၾကာတဲ့ပံုေပၚေနတဲ့ ၂ေယာက္စီးဒန္းေလးတခု..
သူအိမ္ထဲကထြက္လာေတာ့..ဖုန္တပ္ေနတဲ့ဒန္းေလးကို ေငးၾကည့္မိတယ္.. ၿပီးေတာ့ အေတြးေတြက အတိတ္ကိုဦးတည္သြားတယ္....
သူကငယ္ငယ္ကတည္းက က်န္းမာေရးမေကာင္းဘူး..တျခားကေလးေတြ ေျပးလႊားေဘာလံုးကန္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ..သူ႔အတြက္အေဖာ္ေတြက တခန္းလံုးအျပည့္နီးပါး..စက္႐ုပ္ေတြ ၀က္၀ံ႐ုပ္ေတြနဲ႔..တျခားကစားစရာေတြ.. သူလုပ္ႏုိင္တာဆိုလို႔..အခန္းရဲ႕ျပဴတင္းေပါက္ကေန..သဲေသာင္ျပင္မွာေဆာ့ေနတဲ့ကေလးေတြကိုေငးၾကည့္ရံုပဲ.. သူအျပင္ထြက္ၿပီးေဆာ့ဖို႔ သူတခါမွ ခြင့္မေတာင္းဖူးဘူး..
သူကိုယ္တိုင္ သူ႔ေရာဂါအေျခအေနကို နားလည္ေနလို႔ေလ... သူေက်ာင္းမတက္ဖူးဘူး.. သူ႔က်န္းမာေရးက အိမ္ထဲမွာေတာင္ ၀ွီးခ်ဲနဲ႔သြားေနရတဲ့အေျခအေန.... သူ႔မွာသူငယ္ခ်င္းလည္းမ႐ွိဘူး..သူသိသင့္သိထိုက္တာေတြအကုန္လံုးကို အေမကသင္ေပးတယ္.. ေက်ာင္းကိုလည္း အင္တာနက္စာေမးပြဲေတြေျဖၿပီးေအာင္ခဲ့တယ္.. သူေမြးကတည္းက ဒီကမ္းေျခေဘးကအိမ္ေလးမွာ တေယာက္တည္းႀကီးျပင္းခဲ့တယ္.. သူ႔ဘ၀ထဲကို အကို မေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္အထိေပါ့.....
YOU ARE READING
Rain Drop On Earth
FanfictionIf you have a chance to Come back to your love but only 14days to prove how much you love that person.. A story between Junmyeon and Kyungsoo.. The one who sacrified for love.. The one who wanna sacrify for love.. # Love won't die even when the p...