1. UMPING JACK: -pentru a incepe orice exercitii, avem nevoie să ne încălzim în primul rând, umping jack este cel mai bun exercițiu pentru incalzire, deoarece crește ritmul cardiac, creste fluxul sanguin la muschii pe tot corpul și reduce riscul de rupere sau spasme musculare organism, sărituri țintă jack diferite muschi ale corpului cum ar fi Gluteus mușchi, mușchi de vițel, tendonul lui Ahile toți mușchii efectua împreună sărituri jack.\daca faci jack sărituri puteti arde 300 de calorii în 20 minute.
2. BURPEES: - Acesta este un exercitiu aerobic avans se utilizează forță musculară de formare sau de asemenea, ajută la ardere . Un număr mare de mușchi sunt utilizate în burpees, exemplele pectoral musculare majore sau piept, triceps musculare, muschii abdominali, muschii gluteus, cvadriceps sau hamstring muscle.It va crește, de asemenea, tensiunea arterială sau frecvența cardiacă atunci când efectuezi puteți arde 500 de calorii în doar 10 minute de exerciții burpees.
3. Jackknife abdomene: - Pentru a viza muschii abdominali "jack abdomene cuțit" este cel mai bun sau în avans mod de exercise.Aceste exercitii te ajuta să ascuțite musculare stomac sau construi abdomenul .Jackknife abdomene vizează, în principal, rectus muschii abdominali care se găsesc în mijlocul de muschi ai stomacului de asemenea, cunoscut sub numele de muschii ABS, deoarece drept abdominal este legat pentru a face-șase pachete abs.Tu poti arde 200 de calorii în 20 minute prin efectuarea abdomene Jackknife.
*daca imaginilie nu se vad, cauta titlul pe google:imagini vei gasi poza cu exercitiul*
CITEȘTI
GHID de SLĂBIT
RandomGhid de slabit, daca ai rabdare si vointa. Capitolele nu sunt ordine, asa ca cel mai recent capitol, va avea in titlu ''Cap. nou'' ca sa va puteti da seama