Să ne pregătim frigiderul

2.4K 93 5
                                    

1. Fă curat în frigider          

E greu să pierzi din Kg. când ai frigiderul plin cu dulciuri, mezeluri sau alte alimente pline de calorii. Dacă ştii că nu te poţi abţine, e mai bine să nu ai tentaţii în casă. Aşa că începe chiar acum să strângi tot ce nu îşi are locul în casă unei femei suple sau baiat (fara discriminari): pâine albă, paste, dulciuri, dulceţuri, produse de patiserie, etc. 

2. Mergi la shopping (de legume)      

Pe de altă parte, e important să ai în casă acele alimente sănătoase pe care le poţi mânca fără probleme. Altfel, atunci când îţi e foame vei da fuga la primul magazin întâlnit şi nu se ştie ce vei cumpăra... Mergi imediat la supermarket şi ai grijă să pui în coş peşte, carne slabă, iaurturi, ouă, pâine neagră, brânză de vaci, ulei de măsline extravirgin, avocado  şi multe legume.

3. Gândeşte altfel      

Nu te mai gandi ca mai dorinta de a slabi ca ceva de genu "Doamne! Nu mai am voie sa privesc ciocolata mi-se ingrasa ochii... " NU, ci ca pe o ocazie de a te simţi mai bine în pielea ta. Dacă asociezi asta cu lucruri negative ca foamea vei renunţa la ea imediat ce ai o zi mai grea. De asemenea, nu te gândi la dulciurile şi pastele pe care le scoţi din dietă, ci le fructele delicioase şi la ♒peştele pe care le introduci. Vei vedea că dacă îţi mănânci toate porţiile de alimente sănătoase pur şi simplu nu mai e loc pentru cele care îngraşă. Decat atunci cand este loc, si te sfatuiesc sa mananci mere in loc de... altceva. Merele ajuta foarte mult la un organism sanatos.

                                         ✷             ✷            ✷

GHID de SLĂBITUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum