Sezon Finali

418 24 7
                                    

"Hemen!" diye bağırdı.Şimdi ayvayı yemiştik.

Başka çaremiz kalmamıştı babamla beraber annemin yanına oturduk benden uzak durmaya çalışıyordu. Ona herşeyi anlattık.

"Kızımız da artık senin gibi" dedi annem babama. Babam başını evet anlamında salladı. Annemin çok tepki vericeğini düşünmüştüm ama aksine bunu anlayışla karşıladı.Şaşırmıştım baya annem bana bir anda sarıldı .

"İstersen canavar ol ama sen benim kızımsın ve seni hep çok sevicem" dedi. Biraz öyle brbirimize sarılı durduk.

"Yeter artık kıskanıyorum" dedi babam gülerek ve bize sarıldı.Sonra ayrıldık.Annem yemek yapmaya gitti babamla televizyon izlemeye başladık.

RHYDİAN'IN AĞZINDAN

Lanet olsun Maddy'nin güçlerini alamıycam bu yalan oldu.Kardeşimi asla bulamıycam. Onun kadar güçlü başka kurtadam yok.Kardeşime ihtiyacım var Maddy 'nin güçlerini almalıyım.Maddy'nin evinin önüne gittim ve beklemeye başladım mutlaka dışarıya çıkacaktır.

YARIM SAAT SONRA

MADDY'NİN AĞZINDAN

Babamla televizyon izlerken annem'in bağırışını duydum.

"Maddy hadi çöpleri at"

"Tamam anne" dedim ve mutfağa gittim annem çöpleri verdi ve bende mutfak kapısından dışarı çıktım.Çöpleri attım ama o sırada nefes alış veriş sesi duydum.

"Kim var orda ?" Bu sefer tıkırtılar duydum sesin nerden geldiğini anlamıştım.Hemen çalılıklara doğru yürüdüm.Tekrar o ses geldi ama bu sefer çalılıkların yakınındaki bir ağaçtandı yönümü oraya doğru değiştirdim ve ağaçların oraya gittim.Ama burda kimse yoktu o sırada bi ses duydum her kimse hemen arkamdaydı.Kulağımın arkasında nefes alış verişini duyuyordum.Ve o tanıdığım nefret ettiğim sesi duydum.

"Beni özledin mi Madeline?"  

Hemen bişey demek için tam arkamı dönücekken bana bi bitki gibi bişey koklattı ve gözlerim kapanmaya başladı. Son duyduğum şey rhydian'ın gülüşüydü.

...

LUCY'NİN AĞZINDAN

Maddy' yi çok özledim.O her ne olursa olsun benim en yakın arkadaşımdı.Onunla konusmayı herşeyini özledim.Şuan evinin önündeyim. Acaba beni affedebilecek mi? Tam kapıyı çalıcakken arka bahçeden adım seslerim falan duydum. Kapıyı çalmaktan vazgeçip arka bahçeye yürüdüm.Orda ağaçların yakınında iki kişi gördüm bekle o maddy değil mi. Birden arkasındaki çocuğun kucağına yığıldı noluyor ya? Ama bu Rhydian deilmi.Maddy 'i kucağına aldı ve yürümeye başladı onları takip etmeye başladım.Rhydian istese beni duyabilirdi ama baktımki hiçbişey umrunda deil ıslık çalıyor ve yürüyordu.Maddy'i ormanın ortasında bi ahşap eve soktu bende dışarda kaldım napmalıyım acaba?Bu Rhydian da büyük ihtimalle Maddy gibi kendi başıma onu kurtaramam en iyisi Matt'i aramak.

MATT...ÇALIYOR

Hadi aç şunu.aç.oh açtı.

"Alo Matt"  (M yazdıklarım matt'in telefon konusmaları)

M:Noldu Lucy

"Maddy"

M:Noldu Maddy'e hem siz küs değilmiydiniz?

"Evet ama barışmak için evine gittim.Sonra Rhydian'ın onu kaçırdığını gördüm.Takip ettim ormanın ortasında bi ahşap ev var ordalar.

M:Dur beni bekle sakın saçma bir hareket yapma geliorum 5 dk içinde ordayım.

Gecenin SesleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin