17.

36 6 1
                                    

ʏᴏᴏɴᴍɪɴ - sᴛᴏʀʏ

Pe vremea în care cei doi erau un cuplu de invidiat totul mergea perfect. Bine aproape perfect. Au avut o primă ceartă serioasă. Unul era nesigur, Yoongi a luat decizia pentru o pauză iar celălalt a suferit în tăcere cu inima frântă, Jimin a fost la început cel mărinimos și iubăreț.

Ca și alte cupluri s-au mai întâmplat și înainte certuri dar Jimin gândea mereu că fără certuri nu se putea, erau semne ale iubirii, că îți pasă de celălalt, până în clipa în care râsul s-a transformat în plâns.

<< Să încheiem aici până nu va fi prea târziu. Între noi nu cred că există mai mult decât iubirea frățească.>>

Acesta a fost mesajul lui Yoongi, care a creat o ruptură mică dar totuși ascundea un vid al durerii, în inima lui Jimin, poate e exagerat dar când primești un mesaj de genu de la persoana iubită e crud.

A acceptat mesajul.

<<Bine hyung. Ne vom reveni și vom continua ca cei mai buni prieteni! :))>>

Dar defapt acesta plângea scriind mesajul. Dacă se petrecea față în față ar fi plâns în fața lui, ceea ce era prea mult pentru inima lui, așa că nu voia să agraveze până când i-a spus adevărul despre adevărata sa reacție în acea zi.

Totul s-a schimbat de atunci. Yoongi a decis să uite și nimic nu a mai fost la fel. Se poartă mai mult ca..doi străini.

Mᵒᵒɴ | | Tᵉᵃʀ  - YᵒᵒNMIN & TᵃᵉKOOK✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum