1. kapitola

112 8 0
                                    

Y/N - tvoje meno (your mame)

Y/N pov:

Už je to mesiac čo som manažérka v chlapčenskom volejbalovom týme. Všetci sú tam ku mne až na jednu jedinú osobu...Tsukishima Kei. Netuším čo mu na mňe vadí...že som nízka/vysoká farba vlasov alebo farba očí...ja fakt neviem. Vždy keď sa začne ich tréning a oni sa rozcvičujú tak na mňa zazerá...čo do prdele som mu spravilla...pýtala som sa samej seba. Z mojho zamyslenia ma vytrhla letiaca lopta...fuck nestíham sa jej vyhnúť- lopta ma trafila priamo do nosa. Kageyama sa ku mne hneď rozbehol
,,Bokeeee pohode si!?" ,,a-ano!" krv sa mi valila z nosa.
,,Y/N-chan choď do kúpeľni na konci chodby a opláchni si nos" povedala Kiyoko-san. Ja som opustila telocvičnu a išla som do kúpeľni...kto ma vlastne trafil...Kageyama...nie...Hinata...nie. Tak som premýšlala až dom narazila do dverý ,,Fuck...aghhh" kopla som do nich aby sa otvorili. Nahla som sa k umývadlu a umyla som si všetku krv z nosa. ,,Hej...Y/N!" ,,boaa čo jeee- Tsukishima?" ,,bolo mi povedané aby som sa ospravedlnil za tú loptu ale...je to tvoja vina nemala si tam len tak stáť a sledovať kráľa" ,,p-počkať to ty- ja som ho nesledovala!" ,,jasne...vlastne mne je to jedno..." ,,počkaj...počkaj" ,,čo chceš" ,,prečo si na mňa taký?" spýtala som sa ho no on sa len otočil a odišiel.
Ja som sa hneď rozbehla za ním.
,,Kei!" on sa na mňa otočil so zúrivím pohľadom ,,prečo ma voláš menom
Y/n-kun?" ,,lebo...l-lebo...ehm...ja neviem proste chcem" on sa mi zase otočil chrbtom a povedal niečo v zmysle 'nevolaj ma tak...volaj ma Tsukishima ako ostatný' o vošiel do telocvične. ,,Hey Y/n ospravedlnil sa ti už Tsukishima?" pribehol ku mne Sugawara ,,ehm...a-ano" jasne že nie.

~time skip~ po tréningu

Tsukishima pov:

Celý tréning ma sledovala tými jej (farba očí) očami...ja ju tak nemám rád pomyslel som si no nječo vo mne s tým nesúhlasí...ale aj tak nemám šancu ona a Kageyama sa poznajú už roky....a ona by si určite vybrala jeho.
Domov som išiel sám lebo Yams je chorý...čiže sa nemám s kým baviť ako v škole tk na tréningoch, obede a vlastne všade inde. Po ceste som si spomenul že som si nechal mikinu. Otočil som sa a išiel som smerom do telocvične. Keď som prišiel do telocvične moja mikina nikde ,,veď som ju nechal na lavičke" potom ma napadlo že je možno v klubovni. Išiel som sa tam teda pozrieť. Keď som otvorildvere Y/n tamsedela na zemi a plakala s mojou mikinou v náručí.
,,Y/n nevyrušujem?" ,,ni-" ,,čo sa stalo? Spravil gi niečo Kageyam-" ,,nie" odpovedala mi potichu a potľapkala na miesto na zemi vedľa nej. ,,no hovor" povedal som ,,Tsukishima prečo? Prečo si ku mne taký...ja nechcem aby sme boli neviem aký kamaráti ale-" ,,prepáč...bol som debil že som sa tak k tebe správal alenechcel som dať najavo...moje city k tebe...Y/n j-ja viem že ma asi nenávidíš ale...ja ťa proste milujem" vyšla mi slza...ona sa na mňa len otočila a usmiala sa ,,a-aj ja teba" povedala potichu a objala.

- sooo asi koniec idk či ešte pridám nejakú kapitolu alebo jeto koniec neviieeem ešte
- btw toto bola moja prvá kniha typu Y/n a (meno) x reader takže dúfam že sa vám táto nudná kniha páčila a bum bac😹

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tsukishima x readerWhere stories live. Discover now