Uyandığımda evde kimse yoktu. Bu gün cumartesi olduğu için tüm gün evde pineklicektim. Ama önce üstümdeki pembe pijamalardan kurtulmalıydım. Hemen gri penye şortumu ve siyah bol t-shirtümü giydim. Odamı topayıp koşarak mutfağa gittim. Çok güzel bi kahvaltı hazırladım. Tam yemeye başlıcaktım ki kapı çaldı. Kesin annem gelmiştir. Söylene söylene kapıyı açtım. '' Sonunda evin yolunu buldun anne!'' Başımı kaldırıp bakınca Mustafa'yı gördüm. Olamaz ya yine rezil oldum. Ama daha önemli bişi vardı. Bu çocuk niye sabah sabah bize gelmişti ki ? '' Pardon. Annem zannettim.'' hafif gülümsedim. '' Fark ettim. Annen yok mu ? ''. '' Hayır. Se sen niye gelmiştin?'' sesim titremişti biraz. ''Annen beni kahvaltıya davet etmişti.'' Mustafa annem evde olmadığı için şaşırmıştı. '' Gel içeri.'' diyip onu içeri aldım. '' Annem büyük bir ihtimalle seni kahvaltıya çağırdığını unutmuştur. Beni bile unutuyo çoğu zaman.'' gözlerim kızarmaya başlamıştı. Hatta kızarmakla kalmamıştı baya dolmuştu gözlerim. Başımı eğdim ama Mustafa'nın beni böyle görmesini istemiyodum. '' Şşşş ağlama.'' Mustafa kolumdan tutup beni kendisine çekti. Sımsıkı sarıldı. Başımı Mustafa'nın göğüsüne bırakıp gözlerimi kapattım ama bu en fazla 1 dakika sürmüştü. Hızla Mustafa'dan ayrıldım. '' Kahvaltı yapalım mı ?'' sesim kısık çıkmıştı. Mustafa başını onaylarcasına salladı. Beraber kahvaltı yaptık. '' Televizyon ünitesinin rafında filmler var seç birini, ben mutfağı toplayıp geliyorum.'' Çok mutluyum ya. Çoğu kızın hayalindeki erkekle kahvaltı yapmıştım ve birazdan beraber film izlicektik. Mustafa mutfak masasına yaslanıp gülmeye başladı. '' Biz baş başa film mi izlicez? '' Hiçbir şeyden utanmayan ben Mustafa'nın bir cümlesiyle yerin dibine giriyodum. '' Şey.. '' Mustafa gülerek odaya gitti. '' Benimle film izlemek istediğini önceden söyleseydin ya.'' bunu söyledikten sonra hayvan gibi güldü. AHH YAREN ! SEN NİYE FİLM İZLEYELİM DİYOSUN LANN! İç sesimden ufak bir azar yedikten sonra odaya gittim. Mustafayla aramızda 1 metre vardı resmen. Filmin yarısında Mustafa yanıma oturd. Bide başını omuzuma bıraktı. '' Kıpırdama uyucam.'' çok rahattı bunu söylerken. '' Git evinde uyu.'' Telefonuma gelen mesaj sesiyle ikimizin dikkatide telefona yöneldi. Benden önce telefonu alıp mesajı açtı. '' Prenses bi ara buluşalım . Özledim :* '' Telefonu hızla elinden alıp baktım . Tahmin ettiğim gibi Galip yollamıştı. Eski sevgilim malesef. Oha ya ayrıldıktan sonra adını değişmeyi unutmuşum. Mesajın üstünde ' AŞKIM <3' yazıyodu. Olamaz ya off. ALLAH BELANI VERSİN YAREN. SALAK MISIN SEN YA NASIL UNUTTUN OFFFFF!! '' Neyse ben kaçar evimde uyusam daha iyi olur. Hatta Ece'nin evinde. Onunla vakit daha zevkli geçiyo. Anlarsın.'' diyip göz gırptı. Hızla evden çıkıp gitti. Beni bırakıp Ece'ye gitti. İnanamıyorum.
EVEET BÖLÜM SONU :)) BİRAZ KISA OLDU BİLİYORUM AMA DERS ÇALIŞMAKTAN VAKİT OLMUYO YAZMAYA ÖZÜR DİLERİM :)) UMARIM BEĞENİYOSUNUZDUR :)) BU ARADA KİTAP GERÇEK HAYATIMI ANLATIYO DAHA DOĞRUSU KİTAP EN YAKIN ARKADAŞIMIN HAYATINI ANLATIYO :)) BEN BİRKAÇ UFAK DEĞİŞİKLİKLER YAPIYORUM SADECE :)) NEYSE UMARIM BEĞENİYOSUNUZDUR :)) OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE Bİ BAŞKA
ChickLitArkadaşlar ilk kitabım bu. Umarım beğenirsiniz. Kitap güzel ve zeki bir kızın lise hayatını anlatıyo. Yeni okulunda yaşadığı olaylardan bahsediyo. Kitapta aşk ve dost hat safada. Umarım beğenirsiniz. Şimdiden teşekkürler :*