Jimin pov
Reggel drága barátom Lucas hangjára ébredtem fel mint, minden nap. Ez olyan megszokás mióta egyszer elkéstem első óráról azóta minden reggel átjön és felkelt egy meleg reggeli kíséretében.
-Jó reggelt drága Mochim!- köszöntött mosolyogva
-Neked is jó reggelt! Koszi. - mondtam én is mosolyogva miközben elkezdtem enni a reggelit amit behozott nekem.
- Hogy aludtál? - kérdezi miközben leül az ágyam szélére és a kávéját kortyolgatja.
-Jól. És te?
-Én is.- Gyorsan megettem a reggelit aztán elmentem fogat mosni és rendbe tenni az arcomat, hajamat. Aztán gyors felöltöztem csináltam magunknak kaját és innivalót a suliba és már indultunk is.
mikor odaértünk a sulihoz bementünk a terembe és levágtuk magunkat a leghátsó padba.
-Halottad hogy elméletileg új osztályfőnököt kapunk mert, a régi nyugdíjban ?- mondta. Én meg nagy szemekkel néztem rá olyan ,,mi a fasz?" nézéssel.Most kezdődött a suli de, már nyugdíjba megy. Kár pedig ő volt az egyetlen tanár akit bírtam, meg legalább nem volt olyan szigorú mint, a többi.
- Remélem valami normális tanárt kapunk és nem valami szigorú tanárt.
- Én is nagyon remélem.- értett velem egyet.- Szerinted nő vagy pali lesz?
-Remélem pali. Azok általában elviselhetőbbek mint, te. .-mondom viccelődve a végét.
- Mi az hogy, elviselhető vagyok?! Kikérem magamnak ha, én nem lennék neked nem is tudom ki keltene fel hogy, ne kés el az iskolából és ki csinálna neked reggelit.-kezdi el játszani a sértődöttet-Park Jimin ezentúl ne szólj hozzám.- tette karba kezét de, látszott rajta hogy csak játsza az agyát. Elnevetem magam és jó szorosan megöleltem.
-Tudod hogy, csak viccelek nálad jobb barátot nem is kívánhatnék. Sót meg se érdemellek.- mondatomra olyan gyilkosan nézett rám amit nem is értettem miért.
-Park Jimin- tolt el magától- ha, még egyszer ilyet mersz mondani nem tudom mi csinálok veled.-az megölelt újra- Inkább én nem érdemlem meg hogy ilyen jólelkű barátom legyen min te.
-Ez nem is igaz- boxoltam vállba. Aztán becsöngettek és vártuk az új tanárt. Aztán mikor becsöngettek és vártuk az új tanár. Azt úgy becsöngi után 5 perccel bejött az igazgató és vele együtt egy magas fekete hajú izmos férfi.
-Sziasztok gyerekek! Ő itt Jeon JeongGuk az új osztályfőnökötök mivel Jaekhyung tanárnő elment nyugdíjba.-mondta miközben JeongGukra mutatott- Csak ennyit akartam, legyetek kedvesek Mr. Jeonnal. Magának meg sok szerencsét.- aztán kiment az osztályból.
-Na gyerekek- csapta össze kezeit- mind hallotátok én Jeong jeongGuk vagy. 25 éves
matek tesi és földrajz tanár. Szeretek sportolni és rajzolni. Szólítsatok Mr.Jeonnak. Szerintem ennyi. Most ti jöttök és utána aki szeretne az tehet fel kérdést. Akkor kezd mondjuk te.
- Park Seonghwa vagyok 17 éves...- és így haladtunk addig míg el nem érkeztünk Lucashoz és hozzám.
-Most te jössz.
-Lucas Wongnak hívnak 18 éves vagyok kínai. Legjobb barátom Jimin. Szeretem a tesit és szeretek táncolni és hülyülni az én Mochimmal.
-Rendben most te jössz
-Park Jimin vagyok 17 éves. Legjobb barátom Lucas. Szeretek olvasni. Van egy macskám és szeretek Lucassal filmet nézni.
- És gyönyörű hangja is van ám de az Istenért se vallaná be.
Oh, valóban?- kíváncsiskodik Mr.Jeon
- Igen, Mr. Jeon. Neki van a világon a leggyönyörűbb hangja. Áú, ezt most miért?- vágtam nyakon
- Mert mé ne.- erre az osztályfőnökünk elkezdett nevetni.
YOU ARE READING
Rejtőzködve [𝕛𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜] |Szünetel|
FanfictionPark Jimin egy 17 éves félénk vissza húzódó fiú, aki csak barátaira és bátyjára számíthat, mert a szülei nem foglalkoznak vele. Jeon JeongGuk egy maffi vezetője aki szemet vetett jiminre ezért ment el Jimin iskolájába hogy megszerezze magának. -yaoi...