-Nyugottan tegezhetsz engem iskolán kivűl. Jiyong hyungot meg..mindenhol.
-Rendben.
Egy félóra múlva már Jiyongnál voltunk.Jimin és Felix felmentek az emeletre beszélgetni meg házit csinálni. Addig mi egy sör társaságában leültünk az asztalhoz beszélgetni.
-Na akkor most hogyan tovább?- kérdezte a csöndet megtőrve GD.
-Megmondom az őszintét nemtudom.
-Két hét múlva lesz egy megjelenésünk az egész bandával.
-Hol?
-Hong Kong.
-De jó. Akkor kell szólni Chenleéknek is.
-Már szóltam nekik.
-Köszönöm.
-Szívesen. Ja és három napos lesz.
-De jó. Jimin és Lucas jöhet?
-Mióta lettél ilyen jóba Lucassal, és nem.
-Hát, de akkor ki vigyáz rájuk?
-Szerintem két hét múlva Lucas még a kórházban lesz, de Mingi és Hoseok mellete lesznek. Jimin meg Seonghwa- val el lesz.
-Rendben. És mit akarnak?
-A szövetséges maffiáink össze hívnak egy gyűlés két hét múlva, mint ahogy már említettem. Azt mondták, hogy valami nagy durranásra készülnek, de kell a segítségünk.
-Értem.Jimin pov.
A pótolással már kész vagyok, már csak tanulni kéne, de ahhoz már lusta vagyok. Felix magyarázza a kémiát, de egyáltalán nem érdekel.
-Felix, légyszi hagyjuk abba mára a ta-
nulást, elfáradtam.- feküdtem el az ágyon.
-Oké. Akkor mit csináljuk?
-Mondjuk beszélkessünk. Például mi van Bangchannal?- kérdezem meg tő- le miközben hasamra feküdtem és úgy figyeltem a reakcióját.
-H-hát... M-megpuszilt...- mondta elpi-
rulva.
-Mi?!- ültem föl az ágyon-Ez most komoly?-kérdem tőle mire csak bólint egyet.-Wow. De miért?
-N-nem tudom. Csak reggelit vettem neki és köszönet képpen megpuszilta a homlokom.
-A mázlista.
-Modja az aki bejön Mr.Jeonnak.
-Mi?! E-ezt meg honnan veszed?
-Látszik rajta. Állandóan a segged bá- mulja. És neked tetszik?- azt a perverz mindenit.
-N-nem tudom...
-Aham...szóval igen.
-MI?! Én-én nem mondtam ilyet.
-Jól van na, de szerintem én megyek. - nézett rá a karórájára- Már későre jár.
-Nem akarsz maradni még egy kicsit, vagy itt aludni velem?
-Nem szeretnék zavarni, meg fáradt is vagyok.- mondja miközben már elkezdi pakolni a cuccait.
-Várjál. Mindjárt jövök.- felpattantam és leszaladtam a lépcsőn, hogy megkérdezzem Jiyong-ékat, hogy itt maradhat-e Felix. Természetesen bele egyeztek, de mielőtt vissza mentem volna csináltam magunknak vacsorát.
Felmentem és közöltem barátommal, hogy marad itt aludni majd megettük az vacsorát amit csináltam. Felix után én is elmentem zuhanyozni. Mire visszaértem Lexie már aludt. Én is befeküdtem az ágyba és álomra hajtottam a fejem.JeongGuk pov.
Jiyong és én is megvacsoráztunk. Majd én felmente az itteni szobámba egy alsóért majd a szobához tartozó fürdőbe vettem az irányt. Levetkőztem majd beállta a zuhany alá. Meg engedtem a jó forró vizet és élveztem ahogy végigfolyik az egész testemen. Miután lemostam magamról a mai napot és a hajamat is megmostam, elzártam a vizet és kiszálltam a zuhanyzófülkéből. Megtörölköztem és felvettem az alsómat és fogat mostam. Még mielőtt ágyba bujtam volna megnéztem Jimint és Felix majd után Jiyong-nak jó éjszakát kívántam és visszamentem a szobámba. Amint a párnára hajtottam a fejem egyből el is aludtam.
~Ez most egy rövidebb rész lett, de remélem tetszik.
A következő hosszabb lesz.
A helyesírási hibákért bocsi 💜💜💜
CZYTASZ
Rejtőzködve [𝕛𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜] |Szünetel|
FanfictionPark Jimin egy 17 éves félénk vissza húzódó fiú, aki csak barátaira és bátyjára számíthat, mert a szülei nem foglalkoznak vele. Jeon JeongGuk egy maffi vezetője aki szemet vetett jiminre ezért ment el Jimin iskolájába hogy megszerezze magának. -yaoi...