Bölüm- 1

3.5K 21 13
                                    

Banyodan yayılan sıcak buhar tenimi ele geçirirken derin bir nefes aldım .

Tek huzurlu olduğum şey olan suyu dinleyerek , hissederek küvette boyu boyunca uzanıyordum.

Aklıma gelen ufak gereksiz bir bilgi ile bütün keyfim kaçmıştı.

Okul  saat   08:45' de başlarken ben 09:21' de halen daha keyif yapıyordum .

Okul çok sıkıcı ve monoton geçtiği için hiç gidesim yoktu , 9.sınıfların yeni ortaya çıkamaya başlamış ergenel hormonları ile etrafta dolaşmaları 10. sınıfların sınıfı geçtim rahatlamaları , 11 klasik hepinizden üstünüz tavırları veee bizim yani 12. sınıfların aylaklığı gözle görülür şeklide belliydi.

Ayağa kalkamam ile vücudum da ki sular yer çekimi ile akarken kar beyazı soluk hatlarım yaşıma göre oldukça dolgun kıvrımlı ve güzeldi. Bunu arkadaşım sema da hem fikirdi ve her zaman dile getirmekten geri durmuyordu. 

Hızlıca durulanıp vücut havluma sarıldım.

Banyodan çıkıp odama geçtim ve kurulanıp , en sevdiğim olan dantelli soft iç çamaşırı takımı giydim sütyen kopçamı takarken aynadan: Van kedilerini andıran gözlerim dikkatimi çekti ,aslında artık alışmıştım. On yedi yıllık hayatımda biri siyaha yakın koyu kahve , biri buz mavisi gözlere ama dışarıdan insanların dikkatini çekiyordu. Bu kadar düşünce yeter diyerek hızlıca okul üniformalarımı giydim. 

Gerekli eşyalarımı da alıp . Hızlıca evden çıktım , klasik bir Türk ailesine sahiptim boşanmış ayrı hayatları olan ebeveynler .

Ben annemle kalıyordum ama kendisi tasarımcı olduğu için hep çalışmak zorunda , babam desen yeni çekirdek ailesi ile oldukça mutlu . Varlığımı bile unuttuklarını düşünmüyor değilim bazen. Telefonumu açıp gelen bildirimlere baktım bir ton gereksiz insanın mesajları dün sıkılıp ayrıldığım flörtümün 38 aramsı vs. onları silip , Sema'nın bir ton geç kaldığım ile ilgili yazdığı nutuklara göz gezdirdim. Yorulup kısa bir yolda olduğuma dair mesaj attım.

Kulaklıklarımda ki müziğin ritmine göre yürürken nedense aklıma kişiliğim geldi.

İnsanlarla uğraşmayı sevdiğimi , erkekleri atme olarak gördüğümü en uzun ilişkimin 2 hafta olduğunu hayattan hiç bir beklentisi olmayan olan hızıyla devam eden yaşamımın genelgesini yaptım kısaca.

Okuldan içeri girdiğimde hızlıca sınıfa doğru adımladım. Okulumuz son derce prestejli  ve spor lisesi olduğunu göz önünde bulundurursak benim istikametim yüzme salonu olacaktı. 

Soyunma odasında üstümü değiştirip salona geçtiğimde herkes kendi başına idman yaptığını fark ettim. 

Koç beni gördüğünde ilk fark etmeyip kafasını çevirdi ama sonra tekrar dönüp hızlı ve seri adımlarla bir kaç saniyede yanıma geldi.

-OOOOO ela hanım hiç zahmet etmeseydiniz . Biz size limuzin gönderecektik . Derken,

 umursamaz bir şekilde omuz silkince koç' un ateş saçan gözlerinden böyle kurtulamiyacağımı anlayıp taktik değiştirdim hemen .

- Ama hocam benim yapabileceğim bir şey yoktu gerçekten banyoda biraz uzun kalşım . Dedim koç vücudumu süzüp yutkundu ve ; 

- Bi-bir daha şimdi beşinci kulvara geç 30 tur kelebek 20 tur serbest dedi.

Ve arkasını dönüp uzaklaştı gözlerimi ondan çekip kafamı iki yana sallarken üstümde ki bornozu çıkarıp kenara koydum . Sema yanıma gelip ;

- Sen akılanmazsın kızım . Dedi  omuz silkip ısınma hareketleri  yapmaya başladım o arada kafamı çevirip tiribünler de oturan kişi dikkatimi çekti .

Fazla üstelemeyip kusursuz bir dalış yaptım suya kulaç atarken suyun altında o kadar özgürdüm ki kelimeler yetersiz kalıyordu.

Yaklaşık bir buçuk saatin ardından havuzdan çıkıp köşede duran bornozumu giyidim . Tiribünler de ki adam koçla konuştuğunu gördüm. Merak içimi kemirirken adamı süzdüm yaklaşık 29-30 yaşlarında  1.90' ı geçen boyu esmer teni oldukça yapılı vücudu buradan bile belli olan siyah diyebileceğim gözleri arkaya taranmış gür esmer ve yumuşacık olduğuna yemin edebileceğim saçları ,ben ona bakarken hissedip bakışları bana dönmesi ile utanmış gibi yapıp gözlerimi çevirdim aklıma gelen fikir ile koç ve gizemli adamın yanına yürümeye başladım, vardığımda koç bana dönüp gülümsedi ve ; 

- elacım bak bu cengizhan bey bizim yeni sponsorlarımızdan . Dedi gülümseyip 

-Merhaba elanur ben . Gözlerimin içine bakıp, başı ile selam verdi . Tek kaşım kalkık ona bakarken baştan aşağı sözmüş tü . Onda beni kendine çeken bir şey vardı ve bu beni daha da çok onu merak etmeme sebep oluyordu. Koç tekrar konuşmaya başlayınca gözlerini benden çekti ve koçla Bir takım şeyler konuşmaya başladı pek kelime kullanmadı için sesin tam duymamıştım . Arkamı dönüp tam gidecekken ;
- Küçük kız bekle bir saniye .Dedi sesini duyduğum gibi yerimde mıhlanır ken alt taraflarında inanılmaz bir karıncalanma hissettim . Sesi o kadar derinden ve ve kalın çıkmıştı ki sigara içtiği çok belliydi ve yaşının da verdiği bir ağırlık vardı.

Hipnoz olmuş bu şekilde adamın sesi kafam tekrarlanır ken tek kaşını kaldırıp bana baktı
-Sana bir teklifim var eğer istersen şirketimizin yeni yüzü olmanı istiyorum.

Lanet olsun bu adamın sesi beni my hoş ediyor sanki 3 şişe şarap bitirmişim gibi bir his uyandırıyordu kekelememek için kendimi toparlamaya çalışırken bana bir cevap bekler bir şekilde bakıyordu .
Gözlerine baktığımda untandım ve ordan koşarak kaçtım.

Arkamdan seslenselerde bakmadım.

Yarım saat sonra eve gelmiştim direk yatağa yattım gözlerimi kapattım...



İLK YAZDIĞIM KİTAP OFF AŞIRI DERECEDE UTANDIM NEYSE BEĞENDİYSENİZ NE MUTLU BANA BAYS YENİ BÖLÜM EĞER BEĞENİLRİSE Yazarım ihşhxv bayyysss

~peu de désir~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin