Bölüm-2

1.6K 12 4
                                    

Bahçede semayla oturmuş gelen geçene bakarken yanımıza top gelmişti. Sinirlenip elime aldım ve basketcilere dönüp ;

- topunuzu kestirtmeyin bana .
Dedim bana ne diyo bu çatlak bakışı atıp hadi yolla topu dermiş gibi hareket yaptılar içimden siz şimdi görürsünüz diyip. Topu havaya attım ve ayağımla var gücümle topa vurdum planlamalarım dışında ilerleyen top okulumuzun bulunduğu aşırı lüks semtteki yanda bulunan bir eve kaçtı. Ben içimden hassssiltir derken olabildiğince şirin bir tavırla basketcilere dönüp baktığımda üstüme atlamaya hazır duruyordu hepsi sakin olup onlara döndüm.

-e evet evet farkındayım, şimdi sakin olun ve beni bekleyin hemen alıp geliyorum. Zaten baksanıza çok yorulmuşsunız yazık ya-.

Ben tam konuşurken içlerinden bir tanesi

- ehhhh yeter be kızım git de al gel maç yarım kaldı dedi.

Bende hiç birşey demeden koşup güvenliği geçtim .

Topun düştüğü trıbleks baktım ve zilini çaldım. Heyecanla beklerken dış kapı açıldı ve kimi görim bizim ultra yakışıklı sponsorumuz o da şaşırmış bir şeklide bana bakarken söze girmem gerektiğini anladım .

- aaa şey siz burda mı oturuyorsunuz?

Ağğğ aptal mısın kızım o ne demek hem sanane.

- evet burda oturuyorum.

- kusura bakmayın bizim top sizin bahçeye kaçmışta onu alıcaktım izniniz olursa dedim.

Cilveli bir şekilde , bana kaşlarını çatıp baktıktan sonra kenara çekilip geç dedi .

Hızlıca bahçeye girdiğimde evin bahçe kapısınından içeri girdim cam pencereden ne görim bir kadın ve küçük bir çocuk acaba dedim . Acaba evli ve çocuğu mu var ?

Sinirle topu alıp hızlıca bahçeden çıktım.
Birde ne görim bizim ki kapıda bekliyor bana bakıp .

- istersen birlikte gidelim okulda ufak bir işim var dedi .

Kaşlarımı çatıp en sinirli yüz ifademle

- hıh istemez tek başıma giderim dedim.
Ve dediğim an pişman oldum .

İş işten geçmişti yürümeye başlamıştım ki kolumdan tutup ...

- sorun ne ufaklık dedi.

İşte bu son noktaydı dedim içimden ona bakıp .

- birincisi ben ufaklık değilim . İkincisi karısı ve çocuğu olan bir adam liseli bir kızla flört etmesi çok absürt kaçtı .

Şaşkınca bana baktı iki dakika ve sonunda kahka atmaya başladı .

- birincisi karım ve çocuğum olduğunu nereden çıkardın ?O yengem oluyor. İkincisi sana ufaklık dedim çünkü bana göre epey ufaksın, son olarak kaşlarım çatık ona bakarken ondan birazcık tamam tamam baya  kısa olduğum için dizlerini kırmadan öne doğru yüzüme karşı eğildi ve...

- Bu adamın dikkatini çektin küçük hanım laf kalabalığı sevmem dedi ve gitti .

Gözlerimi devirip içimden ukala diyerek arkama bakmadan okula girdim. Sema bana bakıp nerdesin amq on saat oldu gideli dedi.

- neler oldu bir bilsen şoka girersin .

- çatlatma insanı da anlat noldu?

- ya knk güzel olduğumu biliyordum ama bu kadarda değil be . Diye böbürlenirken  tam kalkıp gidicekti ki tuttum onu .

- tamam tamam dur anlatıcam . Bütün olanları anlatırken far görmüş tavşan gibi dineldi beni .

- vay aq kızım sana diyorum şeytanın kızısın diye . Gözlerimi tabe kızım ne sandın der gibi baktım.

...

Okul çıkışı herkes otlamak için salınan koyun sürüsü gibi dağılırken sıramda oturup herkesin çıkmasını bekliyordum .
Telefonu elime alıp babama mesaj attım.

- babacığım nerde kaldın ?
- kızım çok üzgünüm ama çok önemli bir işim çıktı maalesef gelemeyeceğim başka sefere gideriz bowling e .

Mesajı okurken hem öfke hem üzüntü aynı anda yaşıyordum. Yine etmişti annem desen eve bile gelmiyor yine yanlızdım anlaşılan.

Sıramdan kalkıp boşalmış okuldan sessizce ayırldım . Kulaklığımı takıp Lucia- silence açtım önüme bakarak yürürken markete girdim ve birkaç abur cubur aldım . İleride duran boş parka bakıp adımlarımı oraya yönlendirdim .

Aldığım jelibonu yerken yavaşça yağmur yağmaya başladı . Kafamı kaldırıp kararmış gökyüzünden inen minik su damlacıklarının yüzüme işelmesine izin verdim. Gözlerim kapalı ortamın ağır kasveti ile salıncakta yavaşça ileri -geri giderken yolun karşı tarafında ki cafede oturan adama dikkat kesildim . Yakışıklı ve olgun diye geçirdim içimden parktan çıkıp kaldırımın dibinde durdum. Yeşil ışık yanınca karşıya geçtim.

İçeri girdiğimde yere damlayan su taneciklerinden baya ıslandığımı yeni idrak ettim . Yönümü direk adamın yanına yönlendirip oturdum.

Kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Tek kaşını kaldırdı hafifçe öksürdü ve yerinde biraz dikleşti.

- Sizi tanıyor muyum küçük hanım? dedi .

Kalın dominant sesiyle hala sessizliğimi bozmdan yüzüne bakıyordum. Konuşmayacağıma kanat getirip . Kitabını okumaya geri döndü bende ne kadar süre ona baktım bilmiyorum kafasını tekrar kaldırıp baktığında irisleri hafif büyüdü ve azını açmak için bir şey diyecekti ki tekrar kapattı. Bir süre daha kitabını okuduktan sonra yavaşça toprlanmaya başladı , tam kalıp gidecekken kafamı öne eğdim ve

- Hayır tanımıyorsun . Tanışmak ister misin? Dedim kafamı kaldırıp yüzüne cüretkar şekilde bakarak gözleri gözlerime keskince bakarken kaşlarını çattı.

- Liseli küçük bir kız ilgimi çekmiyor dedi . Gözlerimi kapadım ve hafifçe gülümsedim tam kalkıcakken ne dediğini yeni idrak ettim. Şok içinde kalmışken sadece izliyordu beni tek kaşım kalık şeklide kafamı ona çevirdim.

Tam ağızımı açmış çemkircekken telefonum çaldı. Arayana baktığımda babam olduğunu gördüm sessize alıp . Etrafıma baktığımda soğuk nevalenin hesabı ödediğini gördüm. Çıkışa doğru ilerlerken bende peşinden gittim .

( Klasik Wattpad klişesi 😘)

Range Rover doğru gidiyordu . Peşinden gittim ve önüne geçtim. Adam rahat 1.94 var bune oha dedim içimden yüzüne bakıp :

Dünya sırtını döndüğünde acımasız olur insan , insan acımasız olduğu zaman ise en sevigiye muhtaç olduğu zamandır .

- Merhaba ela ben yine görüşürüz umarım . Dedim ve arkamı dönerek yürümeye başladım. Hafifçe güldüm kafası karışık bir şekilde dikilen adam bir kaç saniyede kendine geldi ve arabayı çalıştırdı hızla ordan uzaklaştı.

Ay sonuda yazdım ikinci bölüm bayadır evde yatıyorum . Amq işinden de çıktım. Belki bölüm falan yazarım arada belli bir okuyucu kitlem olmasa bile🥺😖😢 eğlencesine .

Adios gençler👋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~peu de désir~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin