3. Hlavne sa nepozeraj do oči!!!

79 7 2
                                    

......bolo to dosť desivé,všetko naokolo bolo čierne.  Ako sa to tu môže voláš smargdovy palác? Ja  by som to tu nazvala 'čierna čiernota uprostred čierneho.......' no to je jedno.
Zobrala som si kufre a ťahala som ich hore ku bráne ktorú mi ju otvorili tý čierny ujkovia. Vošla som dnu.....nebolo ťa ako z vonku.....bola to nádherné. Vošla som do krásnej vysvietenej chodby kde stala nejaká žena ktorá sa na mna usmievala.
"Ty budes Sachiko,však?"
"A-ano."
"Pod za mnou"
Prešli sme až na koniec chodby do jednej miestnosti,asi to bola jej kancelária. Ukázala na kreslo a ja som si sadla.
"Takže bolo povedané že nič nevieš takže sa teraz všetko dozvieš.......
Toto sídlo sa nazýva Smaragdovy palác. Je to sídlo upíri z celej Kórei, áno celej pretože ich tu nieje veľa ako vidíš. Tu to riadi Park Jimin teraz ti poviem niečo o ňom.......je to jeden zo 7 bratov. Každý jeden brat ma svoje sídlo inde na Zemi,a on ho ma tu.....to ti zatiaľ stačí. Určite ti ide hlavou že čo to robíš......to tvoje znamienko na chrbte je veĺmi vzácne,len málo ľudí sa s ním narodí,po 17 narodeninach čo ty budes mat zajtra tak nastane ti okolo neho obrovská bolesť a to znamená že si vyvolená-musíš slúžiť svojmu pánovi. Su tu nejaké veci ktoré nemusíš vedieť lebo je veľmi mala pravda podobnosť že sa ti to stane....otazky?"
Chvíľu som spracovávala "preco sa to tu bola smargdovy palác keď je to tu celé čierne?" Spýtala som sa

"Tak ako už vieš je to upírske sídlo a oni sú Smaragdovy potomkovia,to znamená že majú krásne smaragdova zelene oči,krv,jed a podobne. "

Len som prikývla a nechala som sa uniesť myšlienkami.

"A teraz pravidlá-
1. Musíš pomáhať,led budeš lenivá a budeš odporovať tak ťa čaká trest smrti pretože si nevážiš svojich pánov.
2. Nikdy sa nepozeraj vyšším upírmi do očí!!!
3. Nesnaž sa utiecť.
A to bude všetko choď na izbu a zajtra začínaš. "
Žmurkla na mňa a vyvliekla ma von. Hľadala som všade svoju izbu ale nevedela som ju nikde nájsť. A tak som zastavila prvú dievčinu "Ahoj. Ja som Sachiko,som nová a neviem nájsť svoju izbu. Je to číslo 38." Hovorila som nervózne.
"Aaahoj.  Ja som Lana a som na 38 spolu s Rin a ty budes naša nová spolubyvajuca,tak pod." Milo sa usmiala bola celkom sympatická.
"Riiiiin máme novú spolubyvajucuuuu!!" Zakričala keď sme vošli do izby. Z asi kúpeľne vyšlo bledé dievča a mala červené oči.
"Ahoj,ja som Rin." Bolo vidno ze sa jej nepáčim. "Sachiko" usmiala som sa.

Lana mi všetko ukázala a pomohla sa mi vylit, bola fajn za ti Rin bola čudná.
Nič zaujímavé sa nedialo,išli sme tak akurát spať.

Ráno.
Veľmi dobre sa mi spalo len keby ma Lana nnestihla nohu z postele lebo ze je čas pracovať. Kchh!!! To určite.
"Sachikoooo, nebuď lenivá." Povedala Rin. Nakoniec ma z postele vytiahli ale dosť neochotne som sa obliekla.

Zišli sme dole a hneď mi ako Šefka dá prácu? Mala som v knižnici poskladať knihy lenže ja nechceeeem.
Rin bola taká super že mi pomohla zo stvrtinou ale aj ona mala svoju prácu tak ma tam nechala samú,nikto tu nebol.

Zrazu som počula buchnutie dvier,myslela som si že to je Rin a tak som sa robila že som ťa nepočula led ma zrazu chytili okolo pásu niekoho ruky a pritiahli k sebe.......


-----------------------------------------------------------

Ďakujem všetkým ktory čítajú tento shit. Dúfam že sa to zvládate. Čo myslíte? Kto ju chytil? Dúfam že ste zvedavý a tešiť s sa na ďalšiu časť.😘

Emerald green eyes✅Where stories live. Discover now