12. Tak toto bude môj život.

75 3 1
                                    

Možno si myslíte že som si z Rin vystrelila že som nejak naschvál rozbila ten pohár alebo bol veľmi tenký, ale nie. Moje oči ten pohár prepaľovali a normálne sa rozbil. S Jiminom sme to skúšali viac,teraz viem rozbiť aj 4 okná za sebou,mám schopnosti ako jeho matka ale nie také nebezpečné.  Dohodli sme sa že 'vyšším' debilkom to nepovieme ale budem sa musieť udržať pre ďalšom stretnutí.

5 rokov neskôr.....
Dnes mám 5 rokov teda v upírskych samozrejme, ale inak mám 22 ale stále vyzerám na 17 takže pre vás smrteľníkov som nevinne,bledé,maličké a silné 17 ročné dievčatko. Čo myslíš? Ako žijem? Už 3 roky chodím s Jiminom,zostali sme bývať v tom dome kde sa začali moje prvé upírske dni.
Čo sa Rin týče tak je šťastne vydatá a každý rok nás chodia navštevovať aj s tým malým spratkom volá sa po otcovi ale pre mňa je to diabol,nemám rada deti ale viem ze niekedy by som ich chcela mať ale to teraz nebudem rozoberať.
Lana u nás zvykne prespávať pretože ten palác už nieje najmladší a pravidlá sa zmenili tak ju niekedy voláme ale len niekdy pretože ja a Jimin potrebujeme aj súkromie. Asi pred dvoma dňami si dala ku tým 'vyšším' debilkom podpísať zmluvu na premenu ktorú jej schválili lenže musí počkať ešte dva mesiace. Už si to viem predstaviť ako jej tmavšia pokožka zblende a jej čierne mierne kučery ožijú a budú ešte krajšie.
Síce neviem čo sa ešte stále ale verím v to že to bude krásny nekonečný život spolu s Jiminom a mojimi podarenými kamarátkami.......

______________________________________

Taaak a sme na konci pretože moje nápady upadli do záhrobia ale ja sa polepším....slubujem. Dúfam že sa vám tento príbeh aspoň trochu páčil a tešíte sa na môj ďalší príbeh a to bude o Jungkookovi a zblznenej Sonii. I purple you.💜

Emerald green eyes✅Where stories live. Discover now