Den s Kirishimou

79 8 11
                                    

Další kratičké pokračování je zde. Doufám, že se pobavíte i u dne s Kirishimou. Pokud je díl o něco slabší než ten minulý, pak se omlouvám, opravdu komedie normálně nepíšu. Pokud odhalíte chybu či překlep, prosím upozornětě mě na něj v komentáři, děkuji.

_______________________________________________________________

                                                                  2. kapitola

          Co se týče projektu s Bakugoem, ukázalo se, že opodál stejné téma zpracovávali Kirishima s Midoriyou. Bakugo s Todorokim se s nimi tedy domluvili, že skutečný protivník, je lepší než imaginární a vymýšleli (a zkoušeli) strategii společně.

          Todoroki si nemohl nevšimnout, že jakmile jde o Kirishimu, Bakugo nemá žádné problémy s domluvou a připadalo mu to velice zajímavé. Stejně jako Kirishimovy pohledy vrhané jeho směrem...


          Další den na koleji byl první na pořadu dne rozhovor s Kaminarim. Blonďák s melírem ve tvaru blesku si Todorokiho odchytl ještě v umývárně.

          „Tak co? Jaký byl den s Bakugoem?" dvakrát při své otázce provokativně pozvedl obočí a Shoto si všiml, že i jeho hlas zní jinak. On sám se však tvářil stále stejně.

          „Nedá s ním mluvit," pronesl, odtažitě v odpověď.

          Kaminariho spokojený úšklebek okamžitě zamrzl. (A výjimečně to nemělo nic společného s Todorokiho schopností.)

          „Takže jste si nic neřekli?"

          „Bojovali jsme."

          Kaminariho zamrzlý úsměv povadl, stejně rychle, jako první sněženky.

          „Žádná jiskra nepřeskočila?" to už blonďák svou otázku téměř zaúpěl.

          Shoto si spolužáka změřil podezřívavým pohledem.

          „Trénovali jsme v lese, nebylo by moudré používat oheň."

          „He...?" Kaminari třikrát pomalu zamrkal.

          „Řekl jsem něco divného?" zeptal se Shoto, který se najednou nemohl zbavit dojmu, že právě spadli do komunikační propasti.

          ...

          Kaminari jen kroutil hlavou. Tohle na něj začínalo být příliš. On mi vyhrožuje třemi dny se Shinsem z obecných studií, a přitom je to ON SÁM, kdo se prostě NEUMÍ seznámit...? Denki se právě nacházel asi jen milimetrový krůček od facepalmu. Raději proto ukázal svému spolužákovi záda.

          Shotovým jediným štěstím bylo, že Kaminariho ani nenapadlo (překvapivě), že by takový den v rámci sázky nemusel uznat.


          Po takovém rozhovoru nebylo příliš překvapivé, že se Todoroki rozhodl odbýt si i své ostatní „dny s..." co nejdříve. Ten s Kirishimou započal tím, že si k němu na obědě přisedl.

          „Nazdar Todoroki," usmál se na něj spolužák s nagelovanými rudými vlasy.

          „A-hoj," vypravil ze sebe Shoto překvapen tak přátelskou reakcí. Včera se cítil být propalován pohledem právě tohoto spolužáka a dnes se tu na něj tentýž kluk zubí od ucha k uchu.

Hloupá sázkaKde žijí příběhy. Začni objevovat