B.A.1

10 1 0
                                    


"Dırr dırr dırr..." (Eylül, Esin'i arar.)

 Esin: "A..."

 Eylül: " Şu an nerede olduğunu merak etmemekle birlikte neden geçkaldığını merak ediyorum?"

Esin: " Geliyorum işte sabret. Bakıyorum da dakikliğin tutmuş yine."

Eylül: " Aman her neyse. Ekmek al ve bize gel artık, açlıktan ölüyorum!" 

Esin: " Tamam geliyorum hemen." 

30 DAKİKA SONRA...

"Dinkdonk, dinkdonk!" (Kapı zili çalar ve Eylül kapıyı açar.) 

Eylül: "Sonunda gelebildin. İçeri gir." 

Esin: "Bak sana ne diyeceğim. Ekmek almak için bakkala gittim ya..." 

Eylül: "Evet ne oldu?" 

Esin: "Bizim Kamil Amca'nın evi boşalmış ve yeni birileri taşınıyordu." 

Eylül: " Kamil Amca neden evini boşaltıp başka birine verdi ki. Meraketmeye başladım." 

Esin: "Yemekten sonra gider bakarız." 

BİRKAÇ SAAT SONRA... 

Yemekten sonra eve bakmaya gittiler ve olan biteni öğrenmek içinKamil Amca'nın en iyi arkadaşı olan Kasap Orhan Amca ile konuştular. 

Eylül: "Orhan Amca, Kamil Amca'nın evi neden boşaldı?" 

Esin: "Ve kim taşınıyor biliyor musun?" 

Orhan Amca: " Biliyorsunuz insanlar gittikçe yaşlanıyor. Kamil'deyaşlandı artık kendine bakamıyor o yüzden de kızının yanına gitti. Buevi de Levent Bey diye birine vermiş. Ben de kim olduğunu tamtanımıyorum." 

Esin: "Bu mahallede yaşayacağına göre zamanla tanırız." 

Eylül: "Mahallemiz güzel sonuçta kim olsa yaşamak ister. Neyse OrhanAmca sana kolay gelsin Zuhal Yengem'e selam söyle." 

Orhan Amca: " Tamam kızım söylerim."

BİR  ANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin