Aradan birkaç saat geçtikten sonra bir e-posta daha gelmişti. Bukez ise "Sakın kız veya herhangi bir kişiyle konuşmaya kalkma bu sefersen, ailen, kız ve arkadaşı ölür! Gözüm üzerinde. Seni görüyor vedinliyorum ters bir şey yapayım deme. L." yazıyordu. Ardından yeni bire-posta geldi ve bu bir resimdi. Resimde ise: Mavi saten kumaştanoluşan iki tekli koltuğun karşılıklı durduğu, siyah duvarları, beyazçalışma masasının arkasında beyaz sandalyede oturan birinin olduğunugördü. Bu odanın ona ait olduğunu ve oturanın da kendisi olduğunufark etti. Bir psikopat onun odasına kamera koymuş onu izliyor vedinliyordu. Barış, Eylül'ün bu psikopat ile ilgili ne öğrenmiş olabileceğinive kendisini de bu psikopata nasıl bulaştırdığını kafasında sorgulayıpduruyordu.
Kafasında birçok soru olup bu soru cümbüşünün arasında kendinien çok belli eden: "Sevdiğim kadın bana güvenmiyor mu da bana birşey söylemedi?" gibi içinde başrolü Eylül olan tonlarca cevapsız soruvardı. Eylül'ün onu hiç sevmemiş olmasından korkuyor ve düşünüpdüşünüp kafayı yiyordu. Artık delirmek üzereydi. Ailesi ve Eylül arasındabir seçim yapması gerekiyordu. Ona güvenmeyen bir kadından ise onabu yaşına kadar bakan ve koruyan ailesini tercih etti. Sevdiği kadınıöldürmek için bir plan yapmalıydı.
Eylül staja veya okula giderken hep aynı güzergahı kullanırdı. Bunuhatırlayan Barış, planını bu güzergah üzerine ayarlamayı düşündü.Daha hiçbir şey kafasında netleşmesede emin olduğu tek şey gözlerininiçine bakarak yapamayacağıydı. Bu yüzden de kaza süsü vermek içinbir aracı kullanması gerekiyordu. Kazada, su değmemiş topraklarınüzerini sarmış asfalt yol; yanlarında ise inşaat bölgeleri olan, yaşamıyarı terk etmiş dörtyol ağzını kullanacaktı. Eylül arabasıyla dörtyolağzından karşıya geçerken ona başka bir araçla yandan çarpmayıplanlıyordu. Nede olsa Eylül'ün hangi gün ve saatlerde o yoldangeçtiğini biliyordu. Şimdi geriye kalan tek şey onu öldürmekti. Barış'ınkalbi de beyni de kin ile dolup taşmıştı ve kendini sürekli onun gözündeönemsiz sayıyordu. Barış tehdit aldığı ve Eylül'ün hakkında bilgi sahibiolduğu kişinin babası olabileceği aklının ucundan dahi geçmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ANLIK
Short StoryBirbirini seven çift ve hazin sonlarını anlatan bir kitap ile karşı karşıyasınız. Kısa ama okumaya değer bir kitap olduğu kesin. Neyse seni çok tutmayayım da okumaya başla...